succes met de echo dames,... wij morgen 8mei om 14uur.. spannend Lees hier dat er meer zijn die het ook erg spannend vinden.. wij hebben pas meegemaakt dat een collega toen te horen kreeg dat het helemaal niet goed was.. en die hebben het kindje toen laten geboren en heeft 1,5uur geleefd.. Ik hoop dat ik volgende week ook kan genieten van de echo
Hallo dames. Vanochtend 20-weken echo gehad. Baby is goedgekeurd. Alles zit erop en eraan. Is alleen nu al eigenwijs, want lag met hoofdje naar beneden en ondanks huppelen, springen, trap lopen, hoesten en porren veranderde dat niet. Het zwaaide alleen met het handje alsof het wilde zeggen ja doei ik lig lekker.
Oh wat goed dames! Fijn dat het allemaal goed was.. Ik moet nog 1,5 stuiteren Nog heel even geduld, en dan mag ik hopelijk ook horen dat alles goed is, en ook wat het geslacht is... Wwwhhiiiiiiieeeee!!! Hahaha
@ Birshit en Miranti; Wat fijn ladies!!!! En hoe zwaar is het gewicht dat van je schouders is gevallen @ Patricia; duim, duim, duim
Super dames.. kan me voorstellen dat je opgelucht bent.. Misschien stomme vraag maar konden jullie wel genieten.. of bleef je tijdens de echo zo gespannen.. nog fotos mee gekregen???
Joehooeeee!!! De echo is helemaal goed gegaan, alles zit er op en eraan. Ons MEISJE is helemaal gezond!! Whoop whoop wij zijn ontzettend blij! Ik vond het wel heel spannend hoor.. Maar alles werd goed uitgelegd, en we hebben nu ook zo'n 10 foto's meegekregen, dus kunnen we nog vaker even naar ons meisje kijken
Fijn dat er zo veel dames zijn met goed nieuws! Blijft toch spannend! Hier helaas nog 2 weken wachten...heb hem pas met 21 weken Duurt veel te lang.
Wat fijn !!!!!!! Argh..... nog 1 dagje werken pfffff. Ik wil ook goed nieuws @withinshin, waarom met 21 weken, kwam dat beter uit???
@ Patricia: helemaal TOP dat alles goed is! @ hopeandfaith: wij vanmiddag, dus hier beginnen de zenuwen ook wel goed te komen.....
Spannend dames !! ben heel benieuwd hou het hier in de gaten.. ik moet van 1 tot 9 werken dus ik ga op het werk tussendoor wel even spieken. Ik heb de echo met 20+3, snap dat het spannend is..
Ik ben in de loop van de middag aan de beurt, dus zal aan het einde van de middag wel even een update plaatsen
Meiden die een goede echo hebben gehad, helemaal super!!! Wij zijn ook helemaal blij. En toch wel opgelucht ja! Het is nog steeds een jochie, dus ik hoef gelukkig geen kleertjes om te ruilen ofzo haha. Ik kon mij tijdens de echo wel ontspannen opzich. Ik hoefde ook niet lang te wachten en heb weinig zenuwen gehad omdat we al vroeg in de ochtend aan de beurt waren! Voor de meiden die nog moeten, veel succes en veel plezier! =)
Hoi meiden, vanochtend de 20 weken echo gehad in het ziekenhuis in utrecht !! waren eerst verkeerd want we waren in het Umc zelf maar we moesten naar het wkz (willemina kinder ziekenhuis ) wisten wij veel?? hahah maar goed we waren nog ruim optijd dus dat was goed.... toen waren we aan de beurt voor de echo was zenuwachtig pff.. wat als er iets niet goed is aan het kindje en dan ?? maar gelukkig hoefde we daar niet lang voor na te denken want alles is goed met de kleine vent Helemaal gezond en wel!!. zo bijzonder dat dat uit een eicel en zaadcel komt zetten heeeel apart ! maar we zijn HELEMAAL BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!