Wie 20 weken echo mei? :)

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mama092013, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    De maand mei is aangebroken! Spannend!!

Fijn allemaal al een goede echo! Gelukkig maar! Wij mogen morgen voor geslachtsbepaling, maar weten dat ze daar ook een snelle controle uitvoeren op belangrijke dingen. Hopelijk is dit keer alles goed...

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Jaaa, hier was ook alles goed! :D Ook wij verwachten nog steeds een jongetje, dus de verloskundigen hebben het goed gezien bij 17.4 wk ;)

Was vooral in het begin toch wel erg zenuwachtig, maar alles was steeds goed en het was ontzettend leuk om mee te kijken! Heb echt van alles gezien en hij zag er tiptop uit!

3. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog meer goed nieuws, super!

Hier dus pas met 21 weken, omdat ik zo werd ingepland....geen idee waarom. Maar baal wel, dat het pas zo laat is!

4. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Gefeliciteerd meiden met een goede echo!

Ik moet helaas nog 14 daagjes geduld hebben!

5. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Gefeliciteerd!!:D hartstikke fijn joh...top!

6. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ja, was echt een MEGA goed gevoel :D maar je weet intussen hoe dat voelt ;)

Voor alle andere dames: komt vast ook goed! :) Het afwachten vond ik in eerste instantie wel meevallen, maar een dag van te voren sloegen de zenuwen toch wel toe ;)

7. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Nog n klein uurtje!!!!
    Ik ben zo nerveus, niet normaal :(
    Pfffff

8. Speklapje

Speklapje Actief lid

6 jan 2013
    195
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!!!

Nou wij hadden ook de echo gisteren! Jeetje wat duurt het dan lang tot het half 2 is!

Maar wat een fantastische ervaring! Wat gaaf om allemaal te zien. De kleine is volledig 'doorgelicht'. Alles perfect in orde!

En.... We krijgen een zoon. ( heerlijk om zo voluit te zeggen, we houden het verder geheim )

Was ff schikken want zowel de opa's als oma's waren ervan overtuigd dat het een meid zou worden. waardoor ik ook al die tijd dat gevoel had en zelf al stiekem naar roze spulletjes aan het kijken was! :)

Maar een zoon is net zo geweldig! en het is gezond en dat is toch nog steeds het allerbelangrijkste!!!

wat een opluchting! we hebben ook alles op dvd dus we kunnen er keer op keer lekker van genieten!

9. Minerva

Minerva Niet meer actief

Spannennnnd! Komt vast goed! :)

10. Minerva

Minerva Niet meer actief

Dotje: en en en??? :D

11. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Jajajajajajaja (doet een dansje door het huis) Alles is goed. En het is een meisje!!!!! Lachen, iedereen in mijn omgeving is er van overtuigd dat we een jochie krijgen :D:D:D:D

12. Minerva

Minerva Niet meer actief

Whhaaaahhh! Wat leuk! :D Helemaal super dat met je dame ook alles goed is! :D Mijn leerlingen dachten bijna allemaal dat ik een meisje zou krijgen, omdat het nou eenmaal logisch is dat meisjes meisjes krijgen ;) :p

Nou, helemaal top! :cool:

13. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ja, ik ben zo onwijs opgelucht

En mijn man wilde zoooo graag een meisje en hij was zich aan het voorbereiden dat een jongen ook leuk is. Maar hij loopt nu rond met een grijns van oor tot oor :D:D:D:D:D:D

En verder houden we het geheim, ik vind het heerlijk om op t forum te kunnen roepen;

MEISJE!!!!!

14. Askim1974

Askim1974 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    Amsterdam
    Oooh ik kan niet wachten tot 8 mei. Vind het zo spannend en ben enorm nieuwsgierig.

15. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super allemaal van die mooie verhalen..
    Ik ook 8 mei... nog 5 nachtjes ( niet dat ik aan het aftellen ben hahaha ) alleen mijn vriend wil niet weten wat het word.. ik aan ene kant wel andere kant is het ook wel leuk dat het pas na de bevalling bekend is..

16. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Yes! Hartstikke fijn! Gefeliciteerd :D en ook een minimeisje :) hihi

17. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    @ Patricia; Dank en jij ook natuurlijk ;)

@ Eenwens; een bekende van mij heeft de uitslag meegekregen in een envelope. Dan kunnen ze kiezen of ze het en wanneer ze het willen weten

18. Minerva

Minerva Niet meer actief

Da's ook nog wel handig! Ik was in ieder geval veul te nieuwsgierig :)

19. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad ook nog een idee met briefje..

Nog 2 dagen... oh heb er echt zoveel zin in... gister voor het eerst het kindje gevoeld toen ik hand op mijn buik had.., voor gaande keren elke keer alleen van "binnenuit" gevoeld :D

20. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ow, wat leuk dat je het nu zo goed gaat voelen. Even nieuwsgierig, wat denk je dat het wordt j/m??????

Deel Deze Pagina