@Novmama; veel plezier en succes @ Birshit; jij ook veel plezier (en maar een klein beetje succes, het was toch eigenlijk al goed?)
Ow, dat zal wel los lopen... Hazenlipje hebben ze wel kunnen uitsluiten? Dan zal een open ruggetje niet aanwezig zijn denk ik..... Maar lekker kindje kijken
Hoelaat hebben jullie echo dames ??? Ik denk een meisje.. heb dat gevoel al vanaf begin van de zwangerschap..
Alles zit er op en er aan .... Op de echo geen afwijkingen te zien .... Hij liet als eerste zijn geslacht zien op de echo haha
Hallo Dames, Morgenochtend ben ik aan de beurd voor de 20 weken echo. .. ben zoooooo zenuwachtig. Zo bang dat er iets gevonden word wat niet goed is.... Hopenlijk laat de kleine uk ook zien wat het is.. een meid of een mannetje. Nog meer dames die morgen gaan? Ik ben om 10:45 aan de beurd.
Gefeliciteerd!!!!! En wat fijn dat alles goed is En weer een jochie erbij @ sandramarije; Good luck en herkenbaar!!!!! @ Birshit; Ik had niet anders verwacht! Fijn, helemaal zeker nu én je hebt je kindje nog een keertje kunnen zien. @ CheyenneJoy; Heerlijk dat het goed is, wilde jullie het geslacht weten???? Edit; zie nu je handtekening, ik neem aan dat het nog steeds een jochie is
Zo dames, wat een fijn nieuws allemaal! helemaal gezonde mini mensjes... Yes! Daar kunnen we weer lekker van gaan genieten!
Ja ik mag ook morgen.. 13.30uur... had verwacht dat ik zenuwachtig zou zijn.. maar is nog niet zo.. zal morgen wel komen
Ja, dat komt nog wel! Whahahaha Ik dacht ook dat het wel mee viel.. Maar die dag was zooooo zenuwslopend.. Ik zat echt te stuiteren op de bank Heel veel succes morgen!