Dat moet lukken En inderdaad, kunnen beginnen aftellen, kan al niet meer wachten. Als de week maar snel om is
En, nog leuke echo's geweest de laatste tijd? Hier ondertussen al weer 21 wk en ik vind de tijd nu toch wel snel gaan... Heb met 4 weken al weer de pretecho. Ben erg benieuwd hoe mijn ouders en schoonouders dat gaan vinden
Morgen de echo! Eindelijk maar toch, en zit vandaag al in spanning.... :-s Hoop zo dat het allemaal goed is met de kleine!
Ik mag vanavond om half 7 voor de 20 weken echo. Super spannend! Hoop zo dat alles oke is met het kleintje. Ben uitgerekend op 24 september.
Novmama: 18 september, jongen Birshit: 20 september, meisje Baby S: 20 september, jongen Hopeandfaith; 21 september, jongen Een wens; 22 september, verrassing Minerva; 22 september, jongen Patricia1989: 25 september, meisje DotjePK: 25 september, meisje Sandramarije: 26 september, meisje Miss Mexx: 29 september, meisje Askim1974: 4 oktober, jongen wij verwachten dus na 3 jongens een lief klein meisje
Veel plezier dames de komende dagen met jullie echo's !! Tijd gaat inderdaad snel ik 21+2 al weer.. komende week kamertje kopen
Gaat echt gelijk op zo qua geslachten! ...leuk leuk!! Hier geen pret echo.. Alleen met de jongste gedaan vond t leuk maar zou t geen 2e keer weer doen... Met de 20 weken echo zeiden ze al, schedel papa, neusje papa, bovenlip papa, kin papa! Dus wij krijgen weer een kopietje van onze dochters alleen dan in mannelijke vorm
Morgen hebben we de 20 weken echo, maar het geslacht weten we al! Nu benieuwd of het ook daadwerkelijk een jongetje blijft.
Net de echo gehad, en de kleine zag er helemaal goed uit! Stak zijn handje nog even op naar ons, haha. Ben blij dat de spanning er nu vanaf is. Ohja, het geslacht was ook gelijk duidelijk te zien
Novmama: 18 september, jongen Birshit: 20 september, meisje Baby S: 20 september, jongen Hopeandfaith; 21 september, jongen Een wens; 22 september, verrassing Minerva; 22 september, jongen Jacq84 : 24 september,meisje Patricia1989: 25 september, meisje Withinshin: 25 september, jongen DotjePK: 25 september, meisje Sandramarije: 26 september, meisje Grietzz; 28 september, jongen Miss Mexx: 29 september, meisje Askim1974: 4 oktober, jongen Heb mijzelf erbij gezet, kan alleen de tekstkleur niet goed krijgen?
Ik heb 'm vanmorgen gehad! Alles was perfect, wel wat bovengemiddeld maar binnen de marges. Het is nog steeds een jongetje!
Zojuist de 20 weken echo gehad en ons mannetje is volledig gezond! Liet nog even duidelijk zien dat 'ie écht een jochie is! Gooide zo z'n mannelijkheid de lucht in en volledig in beeld.
Ik heb om 13.00 uur de 20 weken echo, best wel spannend! Ben ook heel benieuwd of het nog steeds een meisje is. Heb al aardig wat kleding voor een meid
Novmama: 18 september, jongen Birshit: 20 september, meisje Baby S: 20 september, jongen Hopeandfaith; 21 september, jongen Een wens; 22 september, verrassing Minerva; 22 september, jongen Jacq84 : 24 september,meisje Patricia1989: 25 september, meisje Withinshin: 25 september, jongen DotjePK: 25 september, meisje Sandramarije: 26 september,meisje Charise: 28 september, meisje Grietzz; 28 september, jongen Miss Mexx: 29 september, meisje Askim1974: 4 oktober, jongen ------------------------------------ 7x: Jongen 7x: Meisje 1x: Verassing