Ovulatietesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door butterfly89, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Het is nu de 4e maand dat ik ovulatietesten gebruik. Vorige keer een ander merk, maar nu van het merk Babi (extra gevoelig).
    Nu zit ik op dag 12, maar er staat helemaal geen 2e streepje. Meestal heb ik de hele cyclus een heel licht 2e streepje en dan rond de eisprong donkerder.

Wat is eigenlijk 'normaal'? Hoor je altijd een licht tweede streepje te hebben en heb ik anders deze maand geen eisprong? Of is het juist goed dat er niet de hele cyclus een licht streepje is?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik heb beide wel gehad....van helemaal geen streepje naar ineens een knaller. En heb ook wel gehad dat de streepjes langzaam opliepen.
    Je zit nog vroeg in je cyclus, gewoon doortesten meid. Je kan op dag 18 je ei nog wel vinden, uitgaande van een cyclus van 32 dagen.

3. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Het is inderdaad ook nog vroeg :) Meestal pas rond dag 16.
    Maar vraag me gewoon af wat 'normaal' is. Ik heb PCOS en ben bezig met allerlei alternatieve behandelingen en vraag me dan af of geen streepje juist postief is (dus niet constant LH in bloed), of dat het juist negatief is (geen kans op eisprong).
    Maar blijkbaar kan het dus allebei. Sowieso moet ik ook nog wachten idd. ;)

Deel Deze Pagina