Ik ben zoals je ziet 4 weken zwanger en zooooo happy ) misschien leuk om met meerdere meiden te kletsen die ook 4 weken zijn. Ik vind het ontzettend spannend. Zeker omdat we zitten te wachten op een kloppend hartje ! En misschien hebben we wel dezelfde symptomen De mijne zijn nu: -betere reuk -meer plassen -ongi krampen, maar dan net anders -steek bij een nies :s -gevoelige tepels -slecht slapen -beetje nerveus of het allemaal wel goed zal gaan -heeel blij !
Ja, jij komt uit hetzelfde NOD topic! Ik heb gister positief getest en ben nu dus ook zo'n 4 weken. Eigenlijk heb ik geen kwaaltjes nu, vlak voor de NOD wel ongikrampen en steekjes achter/boven het schaambeen. Ik herken wel het blij zijn en tegelijk onzeker en nerveus. Het is de eerste keer en geen idee wat te verwachten en of het goed blijft gaan allemaal.
Hoi Hoi, Ik ben ook uit de NOD-1/15Maartlijst. Mijn Lijstje: -Ongi krampjes. -Misselijk afentoe. -Onzeker, bang dat er iets mis gaat.( door de ongi krampjes, nooit gehad bij me zoon ) Moet zeggen ik maak me nu echt veeeeel drukker dan bij m'n eerste. Ik ben nu werkloos dus dat maakt het nog erger, ga ik vaak op de laptop van alles opzoeken ect, ik maak me zelf alleen gek. maar wat moet ik anders doen. Eigenlijk wil ik ook dat de snel ietsje sneller gaat, ik wil al de eerste afspraak bij de verloskundige en eerste echo, zo spannend! Ik wil al wat dingetjes halen, maar wacht echt totdat ik ons spruitje op beeld zie.
Halloo allemaal hier ook een 4 weken zwangere Met eigenlijk nog niet zo heel veel kwaaltjes alleen zoooooooooo pijnlijke borsten, maar dat is een goed teken.... ik hoop dat het snel een paar weken verder mag zijn
Jaaa ik mag mij hier ook aanmelden!! Ik ben, net als Gio2009, 5 november uitgerekend. Het is ons eerste kindje en dus zijn we ook erg onzeker. 12 april hebben we pas onze eerste afspraak bij de verloskundige en dus ook onze eerste echo. Wanneer hebben jullie de eerste echo? Grtjs,
Ik meld me ook aan! Ben nu precies 4 weken zwanger voor de tweede keer. Vind het superspannend en voel me best onzeker. Het heeft bijna 2,5 jaar en een IUI-behandeling gekost om weer zwanger te raken en ik wil het heeeeeel graag blijven. Een tweede kindje is zo enorm welkom. Dus de tijd gaat me veel te langzaam Symptomen: - ben wat vermoeid, hoewel niet extreem - ik heb het KOUD!! (vooral 's avonds) - soort spierpijngevoel rechts onderin mijn buik, boven het heupbot (herkenbaar?)
Jeujj!! 4 weken en 6 dagen volgens de meters... Ik hoop heeeeeeel erg dat ons kindje blijft. Ik verheug me op onze kerst samen. Alleen mijn vriend en ik (en jullie natuurlijk) weten het en ik bijt op mijn tong om verder niemand iets te vertellen. Mijn tong is bijna doormidden hoor dus duurt niet meer lang voordat ik het uitschreeuw. Ik ga morgen bellen met de VK dus dan hoor ik wel hoe of wat. Ik lees op hun site dat ze pas bij 10 weken een echo maken maar dat duurt me te lang ivm mijn werk op een afdeling met grote kans op geweld/gevaar. Dat wil ik mijn uk niet aan doen, dus hoop dat VK eerder wil kijken of uk op de goede plek zit... Mijn klachten zijn: Gevoelige en ietwat gegroeide borsten Opvliegers lijken het wel: ineen keer heel warm!! Slecht slapen Menstruatiekrampjes maar dan idd net even anders als normaal. Veel/vaak plassen!!!!! (bijna vergeten er bij te zetten!!)
Ik ook! Ik ook! haha Bij mij zijn de klachten: - Met vlagen misselijk - veel plassen - 's avonds opgeblazen gevoel - zeer gevoelige tepels - als ik op mn linkerzij ga liggen krijgen ik steken aan rechterkant buik - erg moe, maar dat kan ook nog komen van utrogestan (zwanger door ICSI behandeling) en verdere symptomen: - gedraag me als een malloot omdat ik zo blij ben - moet heeeeeeel hard mn best doen om het niet van de daken te schreeuwen - erg nerveus omdat je gewoon nog geen zekerheid hebt over hoe het met mn smurfje gaat omdat het nog niet op de echo is geweest! Meiden, allemaal heel erg gefeliciteerd!! en op naar de 9 maanden
Goedemorgen! Gefeliciteerd allemaal! Vanmorgen positieve test in handen.. In de avonden vaak misselijk Heel moe de afgelopen dagen Ongesteldheidsgevoel Van de week viel op dat mijn haar zeer droog was! In bed savonds ineens superkoud brrrr
Hallo Allemaal, Gefeliciteerd! Ik ben helemaal nieuw op het forum en vind het erg leuk om mee te kletsen. Na 8 maanden bezig te zijn geweest hadden we gister een positieve test, Joehoeee! Ik voel eigenlijk weinig verandering op dit moment alleen best moe savonds. Leuk om op deze manier ervaringen te wisselen!
Het wordt een leuk clubje zo Gefeliciteerd dames! Misschien kunnen we er beter een november mamma's topic van maken Want we blijven natuurlijk niet lang 4 weken zwanger Wij willen het eind deze week gaan vertellen aan de mensen die dicht bij ons staan. We snappen dat het nog spannende weken zijn, maar als er iets mis gaat zou ik dat ook niet met z'n tweeën willen handelen. VK moet ik nog bellen voor een afspraak, dus ik weet nog niet wanneer ik daar een afspraak heb. Op de site staat met 8 weken de intake en tussen 10-12 weken een echo
Start jij het cclubje? Ik kom wel kletsen hoor Ja ik denk ook over vertellen. Vorige keer wisten mijn ouders het met 8 weken volgens mij ( ne 1e echo )
Balen la Palma Er is al een 1-15 november topic, hier staat hij: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/421959-1-t-m-15-november-2013-a.html Ik denk dat ik mij daar ook ga aansluiten Zag dat jij hem al gevonden had La Palma