Wie 5 december ongi?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lentel, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Ook GEFELICITEERD Lentel!
    Super! Geniet ervan! :D
    Groetjes, Manon

2. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hoi Patricia,
    Spannend zeg! Weet je al meer? al een testje gedaan?
    Groetjes, Manon

3. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Hoi Lentel!

Van harte gefeliciteerd meid! Wat super!

Ik heb inmiddels ook een testje gewaagd.... Ik ben zwanger! Een dikke streep was al binnen 5 seconden zichtbaar!

Ik kan het nog steeds niet geloven!

Liefs Isa

4. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hee Isa,

Joepie! Wat leuk voor je! Gefeliciteerd!
    Groetjess Manon

Ps: Welke test heb je gebruikt?

5. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Hoi Manon!

Dank je wel! Eigenlijk ben ik nog helemaal in shock! Ik kan het echt niet geloven!

Ik las dat je net gestopt bent met de pil. Ik ben sinds 3 maanden gestopt en voelde me echt raar de afgelopen 2 weken. De eerst week na mijn eisprong was ik supermoe en een beetje een weeig gevoel in mijn buik, maar niet echt misselijk. Ik kreeg ineens veel pukkels en mijn borsten voelden erg gespannen aan, alsof het ballonnen zijn.

Wanneer ga je weer een testje wagen?

Liefs Isa

6. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Oh sorry Manon, ik zie net dat je vraagt welke test ik heb gebruikt. Ik heb Clearblue gebruikt (niet de digitale, maar de gewone). Binnen 5 seconden stond er een dikke plus. Ik dacht even dat ik flauw ging vallen van de schrik!

Liefs Isa

7. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hoi Isa,

Ik snap de shock! Je kunt nu gaan genieten! En super hoor, na 3maanden is aardig snel.

Ik heb het vanmorgen gedaan, maar daar was niks op te zien.
    Ik word normaals gesproken op zaterdagavond ongesteld.

Ik ga morgenochtend of maandagochtend opnieuw testen.
    Zoals je hebt gelezen voel ik vanalles, maar wie weet is het door het ontpillen.
    Afwachten dus maar.

Haha! Je ging flauwvallen! Ahh, heerlijk!
    Flauwvallen van geluk is niet zo erg toch..

Genieten meidddd! Ik hoop dat ik dat ook snel kan doen! hihi.

Groetjes, Manon

Ps: Toch komen jou verschijnselen wel bekend voor hoor,
    want ik was ook niet echt misselijk, alleen het afgelopen weekend heel erg, toen gaf ik ook een paar x over nadat ik een gehaktbal rook.
    Me borsten waren erg gevoellig en leken wat groter, maar dat is nu over,
    alleen tepel gedeelte is gevoellig, gelukkig niet meer zooo pijnlijk als eerst.

8. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Lentel en Isa........ Super gefeliciteerd! Geniet er lekker van!

9. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hoi Patricia;
    Ik zie 2dagen overtijd, heb jij al testje gewaagd?

10. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    He allemaal,

Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil en had de afgelopen 2 weken ook allemaal vreemde dingen. Zere en harde borsten, weeëig gevoel in mijn buik en erg misselijk. Ik was er dus van overtuigd. Helaas ben ik toch gister na 33 dagen ongi geworden :( Helaas. Volgende ronde nieuwe kansen :)

Iedereen die net zwanger is van harte en de rest succes!

Liefs Jolyn

11. Lentel

Lentel Actief lid

27 okt 2008
    100
    0
    0
    Nederland
    Hey allen

Isa, ook proficiat voor jou, super!
    De andere veel succes de volgende ronde.

Degene die nog geen testje hebben gedaan, beproef je geluk bij isa en mij, is het positief uitgedraaid

Succes

Liefs Lentel

12. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Hai Manonn,

Ja, ik heb gisteren getest met Matcare, maar helaas negatief. Vandaag dag 35 van m'n cyclus en nog geen :evil: :evil: te zien. Erg vreemd.... Ik heb ook helemaal geen symptonen. Niet eens menstruatiekrampen..... Ik probeer tot volgend weekend te wachten om opnieuw te testen.

13. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee meiden,
    Tja ik dacht toch echt dat ik vrijdag avond ongi ben geworden, maar het zet niet door... snap er echt niks meer van. Denk toch even neussen hier misschien hebben dat meer meiden gehad en toch zwanger bleken te zijn. Heb ik ook totaal geen buikpijn meer. Heb tot nu toe alleen een beetje bruinverlies en net alsof het wat waterverf is. Het echte bloed komt niet. Hoef ook niet echt maandverband of tampon te gebruiken zo weinig is het. Kan dit? snap het echt even niet.

14. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hee Patrica,

Mmm! Balen! Ik heb vandaag ook getest. Ik met de Kruidvat.
    Maar helaas nog niks te zien, ook geen licht streepje.
    Ik zou het gisterenavond moeten zijn geworden normaal gesproken, maar ben net gestopt met de pil, dus ben benieuwd!
    Ik heb allerlei zwangerschapssymptonen, maar goed .. Afwachten maar, kijken wanneer ik ongesteld word! Ben ik het volgende week nog niet, doe ik nog een test.

Ben jij toevallig ook net gestopt met de pil?
    Of ben je gewoon zo onregelmatig?

Groetjes, Manon

15. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hoi Rensje,
    Ik heb geen idee wat dat kan zijn.
    Misschien gewoon even een soort bloedingtje tussendoor.
    Net gestopt met de pil ofniet? Dat zou ook een reden kunnen zijn.
    Misschien duurt het nog eventjes voor het doorzet?
    Groetjes en succes!
    Manon

16. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    heey manon,
    Nee ik ben al 2 jaar met de pil gestopt dus dat kan niet meer. Hebben tot een maand geleden altijd met condoom gedaan. Dit is voor mij ook de eerste maand dat het raak kan zijn.
    Heb eigenlijk al meer als 1,5 jaar een cyclus van 28 dagen! Dus snap het ook niet. Moest ook anders vrijdag de 5e ongi worden en sávonds had ik een klein beetje bruin bij het afvegen.
    Dus ik dacht de duiveltjes komen eraan maar tot en met nu heb ik nog niet echt veel meer gehad. Alleen bij het afvegen ik herken dit totaal niet.
    De eerste of tweede dag van de menstuatie lig ik altijd krom van de buikpijn en heb nu nergens last van. Tja ik kan alleen niet naar de wc.
    Gewoon nog maar even afwachten alleen is zo moeilijk........hihi... misschien zet het nog wel door.
    groetjes rensje

17. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hee!
    Gooo .. Apart zeg! Je gaat ook vanalles bedenken hé?
    Zeker omdat het de eerste keer is zegmaar. Heb ik wel hoor!
    Maar jij hebt nergens last van begreep ik hé? Ik zou volgende week gewoon nog eens een test doen, doe ik ook .. Als ik nog niet ongesteld ben. Het schijnt dat sommige meiden niet snel die stof aanmaken.
    Je kunt het al licht proberen toch? Ik hou niet teveel hoop, en ik reken er ook niet meer op, ik ga gewoon op naar de volgende ronde, hoorde al van vele dat het vaak de eerste keer na de pil niet vaak raak is!
    Je zegt; ik kan niet naar de wc? Mmm, daar heb ik ook paar dagen last van gehad.
    Succes, en houd me op de hoogte, ben wel benieuwd!
    Groetjes Manon

18. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    probeer er ook maar van uit te dat ik zwanger zou zijn. Ik ga er gewoon van uit dat de ongi komt. Want bij mij kan het niet aan het ontpillen liggen.
    En inderdaad je maakt jezelf ook wel een beetje gek want je let nu veel meer op jezelf.
    Ik zal voor ons duimen hihi... en houdt je op de hoogte.. gr.rensje

19. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee manon,
    je vroeg trouwens nog of ik nog van andere dingen last had. Niet echt spectaculaire dingen de dingen die anders waren als normaal zijn.
    3 dagen na mijn eisprong licht rose afscheiding ongeveer 2 dagen. Verder die week onzettend veel buikpijn gehad. Verder echt last van mijn maag.
    En mijn borsten zijn wel gevoelig maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden (dus dat zegt dan weer niets). En tot mijn nod veel witte afscheiding gehad tja en dan vanaf vrijdag licht bruinverlies waar een inlegkruisje nog teveel bij is.
    Maar ach ga echt even afwachten hoe moeilijk het ook is. Weet ook van een aantal vriendinnen dat je lichaam je ook erg voor de gek kan houden.
    gr.rensje (we houden elkaar op de hoogte goed?)

20. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hoii meis ;
    Je hebt dan toch wel wat symptomen.
    Dat rozige afscheiding heeft toch te maken met een innesteling?
    Mm, maar dat is dan wel errrrrg kort na de eisprong, dat zou wel vreemd wezen?
    Poeeh! Heb ook geen idee hoor. Je lichaam is zo een ingewikkeld iets!
    Het afwachten .. afwachten .. afwachten!
    We houden elkaar op de hoogte, en hopelijk hebben we elkaar snel goed nieuws te vertellen! ;)
    Groetjess, Manon

Deel Deze Pagina