Hoi Manon, Ik slik al bijna 3 jaar geen pil meer. Na de geboorte van ons eerste kindje hebben we bewust condooms gebruikt (i.v.m. 'ontpillen'). En nu is mijn cyclus al ruim 1,5 jaar 32 dagen. Soms 30 dagen, maar ik ga altijd uit van 32. Ik hoop voor jou dat je idd zwanger bent. Je hebt wel de symptonen! Ik voel helemaal niets...... Succes!
Hee, Mmmmm .. Afwachten dus maar! Volgende week nog maar een testje doen dan, toch? You never know! Ik heb vandaag getest, maar was geen streepje te zien. Ik doe eind volgende nog een test, mits ik niet ongesteld word! Succes! Groetjes!
Hallo meiden, Poehpoeh! Ík weet het niet meer hoor. Ik ben heb dinsdag 4 November mijn laatste pil geslikt, zaterdag 8 November ben ik ongesteld geworden, dit was geen hevige menstruatie, woensdag 11 November was ik er vanaf. Mijn vriend en ik zijn toen druk aan de klus gegaan ( om de dag ) Ik heb het gevoel gehad dat ik zondag 16 mijn eisprong heb gehad, de ochtend voor eisprong, ook geklust!, .. verder doorgegaan met klussen die weken.. Toen die 2weken erna heb ik een hoop last gehad: en van sommige dingen nog steeds. - Constant zere onderbuik. - Misselijk , paar keer overgegeven. - Steken, en een soort kramp. ( boven schaambeen. ) Ook leek het wel of mijn buik over de gehele lengte stijf was!? - Erg zere tepels, vaak stijf en ze lijken groter en wat donkerder. - Enorm veel plassen ( Bloed in urine geconstateerd bij dokter, maar weten niet 100% , of het een blaasontsteking is geweest ) - Ik heb ook een tijdje erg vermoeid/futloos geweest. - Soms ineens erg emotioneel, of chaggerijnig, om niks?! haha! - Last van onderrug ( niet elke dag. ) Normaal zou ik afgelopen zaterdagavond ongesteleld worden,.. maar nog niks. Ik heb vorige week woensdag een test gedaan! ( van Sensitest, die je 4dagen van te voren kan gebruiken. ) Die was negatief! niks te zien. Nu afgelopen zaterdag en zondag weer een test gedaan ( met test van Kruidvat, 2 voor 4,99 .. maar helaas weer niks! Ik voel me nog steeds anders dan anders .. maar het is dus blijkbaar door het 'ontpillen'!?! Ik wacht het dus maar even af, denk ik!? Ik kan niet anders. Volgend weekend misschien nog een test, als ik nog niet ongesteld ben geworden. Wat denken/zeggen jullie?! Iedereen VEEL SUCCES! en hopelijk snel veel zwangere meiden! Groetjes, Manon
Hallo Manon, Ik had dit ook nadat ik met pil was gestopt. Ik was er echt ziek van en dacht 100% zeker dat ik zwanger was, maar helaas dat was niet zo. Ik kon zelfs 2 weken lang alleen maar slapen als ik van het werk af kwam. Houd er rekening mee dat het echt het ontpillen is. Maar je weet maar nooit. Er zijn er veel voor je gegaan waar het de 1ste x raak was! Veel succes!
He Liz, Ik verwacht ook niks, en houd ook weinig hoop. Ik hoor inderdaad zoveel verhalen over ontpillen. Ik wacht nu gewoon af, .. Ik wacht tot ik ongesteld word, en ga voor de tweede ronde. Ik ben tenslotte ook maar net begonnen! Zijn maar weinig mensen die geluk hebben, waarbij het de eerste keer raak is. Maarr ze zijn er! Hoelang duurde het bij jou, voordat je ongesteld werd? Hoelang ben jij nu bezig? Jij gaat vandaag druk aan de klus! Hihi! Groetjes, Manon
Het duurde 35dgn. Het heeft tijd nodig voordat je je lichaam weer kent. Wij zijn nu bezig aan ronde 4 en ik voelde me elke keer anders en dacht dat ik zwanger was! Je lichaam kan je ook ontzettend voor de gek houden! Proberen om afleiding te zoeken, al is dat wel moeilijk met momenten!
He Liz, Nou, 35dagen is mooi hé! Het is dat ik vandaag vrij ben, en er dingen over op ga zoeken, bv op deze pagina, de rest vd week werk ik, en sávonds ben ik vaak druk, dus dan 'kan' /denk ik er minder over. Succes met ronde 4! Ik ga nu even een boodschapje doen, en de was opruimen! Moet ook gebeuren hé! Liefs
hallo allemaal, ik moet normaal ongi worden maar kon niet wachten en heb deze morgen al een testje gedaan! negatief jammer genoeg! en toch heb ik het gevoel dat ik zwanger ben, steken in de rechterlies, witte blaasjes op mijn tepels, hoofdpijn, moe en af en toe misselijk! kan het zijn dat m ijn lichaam mij voor de gek houd of heb ik veel te vroeg getest? proficiat aan allen die zwanger zijn en succes aan die die nog moeten testen !
Hee Isa, Ik durf niet! Ik heb zondagochtend als laatst een test gedaan, ben zo bang dat het weer negatief is. Ik wou het eigelijk pas zaterdag doen, als ik dan nog niet ongesteld ben. Ik voel nu ook veel minder. Ben wel snel moe, kan moeilijk naar de wc / me darmen rommelen alleen. Ik moet veel plassen en me borsten zijn nog wel wat gevoellig, ook rommeld me buik nog wel... Maarrr .. ben bang dat het 'ontpillen' is, of dat ik iemand ben die pas heel laa positief test! Wel grappig, 3 pendelaars zeggen dat ik nu zwanger ben! .. HOOP HET! En, beetje gewend aan het idee? Groetjes, Manon
Hoi Nyka, Het kan zijn dat je vroeg getest hebt. Hoelang ben je al gestop tmet de pil? Kan ook het ontpillen zijn.
mijn spiraaltje is eruit van 17/11 en volgens de gynecoloog zat ik dat juist in mijn 2de week! dus klussen meteen é! zou teveel toeval zijn é, meteen raak!
Hoi Manon! Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb (eindjaarsperikelen op mijn werk, dus erg druk!). Heb je inmiddels al wel een testje gewaagd? Ik weet wel dat ik normaal gevoelige borsten heb wanneer ik ongi moest worden, maar nu deed het (en doet het) echt zo ongelofelijk zeer! Ik kon bijna geen beha verdragen! Ben zo benieuwd! Liefs Isa
He meissie, Leuk dat je toch nog even wat laat weten. Ik ben net terug van een vakantietje. Ik ben vorige week donderdag ongesteld geworden, helaas.. Maar ben toch blij! Ik was al bang dat het eeuwe lang zou duren, je hoort tenslotte zoveel verhalen van meiden waarbij het lang duurde voordat de ongesteld werden na de pil.. Ik ga dus op naar de volgende ronde. Ik zal ook niet meer zoveel op deze pagina zijn, want ik was er een beetje teveel mee bezig! Meid, geniet ervan hé! ennn.. mocht ik zwanger zijn, laat ik het wel eventjes weten hoor op de site! Groetjes, Manon