Wat gaan jullie allemaal voor lekkers maken voor het paasontbijt? ben benieuwd of er leuke ideeen bijzitten waar ik zelf niet aan gedacht heb.
Smoothies-Milk en Fruit-Koffie-Thee Gekookte eieren Melkbroodjes-Croisants-Chinois-Stol Fruit Luxe boter (in de vorm van een kip van de AH ) Pate Salades
ik ben dit jaar gelukkig vrij met het pasen dus ik ga ook lekker een ontbijtje maken. 1e paasdag: Verse jus, thee, gekookt eitje, verse croissantjes gevuld met kaas/ham kaas/ chocolade. 2e paasdag: verse jus, thee, gekookt eitje verstopt in bladerdeeg, en misschien nog lekkere afbakbroodjes met lekkere salades.
bakbroodjes (crosaints of/en andere afbakbroodjes) gekookte eitjes (leuk versieren natuurlijk of kleur tabletje in het water) verse jus (of uit pak) thee paasbrood(kerstol/spijsbrood) matzes met appelstroop jammie
Suikerbrood met echte roomboter Heel veel eieren Zelfgemaakte zalmsalade Aardbeien Croissants Luxe broodbeleg Verse jus d'orange Scones met room en jam Muffins of brownies Nou al zin in!
Afbak broodjes Eieren Verse jus d'orange En dat is wel genoeg voor 2 volwassenen en een kindje. Valerie gaat ook nog die ochtend paas eieren zoeken. En 2de paasdag gaan we brunchen bij van der Valk.
Hier staat in de planning: bagels met roomkaas en zalm gekookte eitjes afbakbroodjes met kaas/ ham/ jam verse croissantjes met ham/kaas erin verse jus/ smoothies, als ik vers fruit insla, kan ik het zelf wel even maken wordt wel verspreid over 2 dagen
Dit jaar slaan wij de pasen helemaal over...manlief heeft nachtdiensten en is dus zo goed als niet thuis. Maar als hij vrij is pakken we het altijd goed aan, met veel lekkere broodjes,salades,eier gerechtjes, sapjes, enz.
Natuurlijk gekleurde eieren! Verse jus Koffie Afbakbroodjes/croissants Roomboter Als beleg, kaas, ham, aardbeien, pate En dat is het denk ik wel zo'n beetje
hier ga ik met S. eieren schilderen dus die komen sowieso op tafel, dan heb ik nog croissantjes met kaas en ham/kaas en koffie en jus. ik denk dat dit voor twee dagen is, misschien doe ik de tweede dag ipv croissants wel afbak broodjes
Hier gaan we eerste paasdag paasbrunchen met het gezin thuis omdat ik dan uit de nachtdienst kom en eerst even ga slapen Kan manlief 's-morgens mooi even met de kids de eieren verven Verder: paasstol beleg/kaas salades croissants afbakbroodjes zelfgemaakte eiersalade snoeptomaatjes/komkommer hapjes in bladerdeeg (zalm/spinazie) jus-orange (uit pak ) thee/koffie Geloof dat ik dan wel een heel eind ben
onder de paastak eieren natuurlijk, brood en van die toast dingen (iets kleiner dan een boterham) met allerlei soorten beleg, fruit, sap. wat een folders ook he helemaal speciaal voor de pasen! kruidenboter in de vorm van een paashaas, moet niet gekker worden
oeps.. ik was de paasstol vergeten, die mag natuurlijk niet ontbreken! even snel een vraag tussendoor, het is eerst de eieren koken en dan schilderen, maar kan dat ook de avond ervoor of zijn ze dan vies blauw?
wij hebben: scones met room en jam soesjes (hartig) kleine sandwichses paasbrood broodjes met lekkere vleeswaren en natuurlijk eiersalade We hebben een soort high tea/brunch met natuurlijk heel veel thee en verse sap.
Haha ja soms zie ik in die boekjes hele luxe en uitgebreide dingen voor ontbijt.. en dan nog een lunch en diner.. Ik ben dan echt saai. Ik heb lekkere verse sap en smoothie Fruitsalade Afbakbroodjes Lekker dingen voor op de broodjes Eieren Chinoisbrood En dat is wel genoeg voor ons 2 !
Oja en we gaan 's avonds gourmetten of bbq-en met mijn familie.. ook wel gezellig.. iedereen neemt iets mee
Helemaal niets! Wij doen niet aan Pasen,nooit aan gedaan ook. Ik vind er niks aan,snap al die heisa ook niet. (maar dat is persoonlijk natuurlijk) Daarbij komt dat mijn vriend nachtdiensten heeft aankomend weekend dus die ligt toch de hele dag in bed.
zie matzes met appelstroop langskomen heb ik nog nooit gehad. Hier altijd met boter en suiker wat een lekkere dingen komen er voorbij Hier ook eierenverven en daarna lekker opeten matzes paasstol croissantjes chocolade paashaasje thee/koffie wat voor salades doen jullie erbij?
JONGENS krijg er helemaal honger van! Krijg zon zin in gerookte zalm, helaaaas mag dat niet als je zwanger bent he... Hier zullen afbakbroodjes te vinden zijn, eieren, sap en wat lekkers voor op brood, misschien croissantje, suikerbrood... Als ik veel meer op tafel ga zetten kan ik het weggooien....