Misschien ben ik een beetje brutaal met deze vraag,maar ik ben weleens benieuwd naar wat andere mensen op de spaarekening hebben staan. Ben gewoon nieuwsgierig hoor!Ik bijt zelf het spits af:8500 euro en nog een losse rekening met 2500. groetjes Linda
Oh dit topic ga ik interressant vinden. Ik ga geen bedragen noemen maar op de spaarrekening genoeg, en op de lopende ook voldoende voor de hele maand, blijft er over dan boeken we het naar de spaar rek over. Denk dat er niet veel mensen zijn tegenwoordig met een spaarrekening met geld.
haaahahah dat ga ik dus echt niet vertellen! Veel iig! Maar het staat vast, omdat we het over een paar jaar willen gebruiken voor een groter huis. Op de lopende spaarrekening staat iets van 2000 euro, maar de vakantie moet eind van de maand betaald worden
Hier ook geen spaarrekening, we houden ook eigenlijk niets over om te sparen.. Bij mij is het zoals bij Loesje.. ik hou aan het eind van mijn geld nog een stuk maand over..
Pffff heb wel een spaarrekening, maar daar staat verrekte weinig op! Hoop dat er de komende tijd wel wat meer gespaard kan worden....
Wij hebben 3 spaarrekeningen met aardig wat erop. En allebei nog een betaalrekening met genoeg erop. Niet dat we veel verdienen, we leven gewoon zuinig en sparen goed Ik zou niet zonder wat geld achter de hand kunnen leven denk.
5 cent En dat is den intrest omdat er ooit eens 100 euro ofzo op heeft gestaan Op m'n mannetjes spaarrekening staat wat meer, maar dat vertel ik liever niet
Wij hebben geen spaarrekening. Mijn dochter van twee heeft meer geld in haar spaarpot dan wij hebben! Maar het komt nog wel. Ooit.
wij hebben een spaar rekening met een bedrag van een bedrag met ruim 5 nullen en dan nog een rekening waarde verkoop som van weiland wat ik had en heb verkocht omdat hier genoeg grond bij zit
OOOOH ik loop groen aan van jaloezie, sommige van jullie zijn echt rijk! wow! Ik heb nul komma nul op beide rekeningen, gelukkig heeft mn mannetje nog wel wat centjes op zijn betaalrekening.