Hier gister de brief en het geld ook binnen van mij dan. voor vriendlief met zijn eigen bedrijf is het alleen betalen en daarvoor hebben we uitstel aangevraagd anders moest dat nu in mei (6 juni gaan we trouwen) en nou lekker pas in september, komt even beter uit.
Dit klopt als je 2 apparte aangiftes heb gedaan, dan moet ik je helemaal gelijk geven. Maar wij hebben bewust de aangifte in 1 keer gedaan, en ik mocht zelfs kiezen wie welk deel zou betalen en/of terug krijgen. Het terug te betalen bedrag is vanwege onze gezamelijke hypotheek, maar we hebben gekozen om dat bedrag bij zijn naam te zetten ipv mijn naam. Dus in ons geval geld jouw idee(mening) niet. Maar...ben toch happy, geld is binnen! hahaha kus miek
Ja dat is altijd als je het het hardst kan gebruiken! Ik zit er dit jaar ook naar te snakken, dus zal ook wel de laatste zijn
hoe doen ze dat met uitbetalen, krijg je zowiezo eerst het bedrag terug wat er onderaan de aangifte uitkwam? Of gaan ze het gelijk zelf nakijken en krijg je misschien een ander bedrag terug? Mijn broertje kreeg vorig jaar eerst wat ie zelf had opgegeven en n maand later moest ie als nog een deel terugbetalen
Nou ik heb het als een van de eerste ingestuurd,maar omdat ik het zo hard nodig heb,zal ik wel weer een van de laatste zijn De belastingdienst is zowieso niet zo een helder licht,wb huursubsidie heb ik 2 jaar moeten klagen voordat ik het eens had!
hier van de week die van 2006 gekregen hihihi Brief maandag en gisteren stond het geld erop. Zou dat betekenen dat we die van 2007 in 2009 krijgen?
ik moet hem ook nog van 2006 krijgen,zou blij zijn als die ook nu kwam maar ja ze hebben 3jaar de tijd
Ik ben zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben die elke dag hoopvol naar huis rent om te kijken of er al een blauwe enveloppe op de mat ligt maar tot nu toe helaas nog niks. Wij willen graag een vakantie gaan boeken en de tuin opknappen en we krijgen (bij elkaar) aardig wat teiug dus ook ik kan niet wachten!
Wel een blauwe envelop vandaag, maar niet die waar we op zitten wachten. haha. Dit ging over een wijziging van een bankrekening..
net op site belastingsdienst gekeken..als je voor 1 april heb ingediend, hoor je voor 1 juli iets..dus we hebben nog een maand te gaan. vorig jaar had ik het ook in mei..maar nu dus nog niks..en ik ka het hard gebruiken..zucht.
Vandaag brief en ook vandaag binnen. De datumdagtekening op de brief is vaak ook de datum waarop het op de rekening staat.
Heb vandaag ook een brief gehad, helaas stond het er nog niet op :S Denk pas maandag/dinsdag het is nu weekend....