Je krijg eerst een bepaald bedrag (bij mij was het niet gelijk aan wat hij aangaf bij het indienen) en later heb je kans dat jet het hele bedrag of een deel daarvan alsnog moet terug betallen. Het is een beetje krom maja wat doe je er tegen. Die van 2006 heb ik trouwens ook nog niet gehad wel een beetje raar je zou zeggen dat je 2006 voor 2007 krijg
Nou inmiddels kan ik het geld ook wel erug goed gebruiken omdat het vakantiegeld vies tegenviel... Hoop dat brief en geld snel ons huisje zullen vinden!
Nou, dat is ook mooi. De brief van manlief is wel al binnen (overigens nog geen geld op de rekening), en mijn brief is nog niet binnen. Terwijl ik ze 5 min. na elkaar heb verzonden. Ach, de belastingdienst. Het is één groot rad van fortuin. Ze geven er een draai aan en als je toevallig op het juiste plekje staat krijg je je geld. :-D Hier wachten we dus nog even in spanning af.
wij hebben de beide brieven ook binnen en van mij t geld al nog inet van mijn vriend. Maar volgens de belastingdienst (brief) krijgen we 2100 euro meer dan dat er op de belasting aangifte ston ,raar hoor! Ga er maar niet van uit en houden die 2100 maar apart, weet iemand dat?
Hmm de voorlopige teruggaaf komt inmiddls nu de teruggaaf van afgelopen jaar nog (en die is redelijk ruig.. dus kom maar op met die centen!) al moet ik zeggen dat de voorlopige teruggaaf ook wel een prettige aanvulling op onze rekening si samen met de kinderopvangtoeslag... ga je je toch afvragen of dat niet anders kan.. krijg zoveel geld.. zou liever hebben dat ik het niet kreeg omdat het gewoon niet nodig zou zijn zegmaar gewoon betaalbare kinderopvang in plaats van een toeslag daar zou ik het voor doen hoor
En ik maar kijken na de berichtjes van de dames die het hier al hebben gehad... Kijken, weer even kijken, weer even kijken... nog niks Ik vraag me af of het op een bepaalde volgorde gaat... niet van indienen volgens mij, als je maar voor 1 april was. Maar wellicht op eerste letter achternaam? Op woonplaats? Of gewoon random, weet iemand wat de volgorde is? Gewoon benieuwd
Ja, Mijn vriend heeft gisteren ook zijn vt 2007 gekregen. Die van mij moet ik nog krijgen. Maar ik ben wel heel erg blij!
Ja! Vanmiddag via de post bericht gekregen, dus nu zal het niet lang meer duren voordat het overgemaakt is
hier wordt vaker geschreven een mooi bedrag of een ruig bedrag... vertell wat is veel en wat is niet veel? {samen dan he}