@anniek: wij krijgen een paar 1000 euro terug maar dat is ook voor ons wel uitzonderlijk toch komt omdat ik een half jar niet gewerkt heb.. we een huis gekocht ehbben en ons oude huis neit verkocht krijgen dus dan heb je alle voorwaarden voor veel teruggave wel ongeveer te pakken. en ja.. das een bedrag dat ik GRAAG op mn rekening bijgeschreven zie na alle momenten van crisis afgelopen jaar... (die we overigens uiteindelijk zonder kleerscheuren oveleefd hebben) hebben we dat wel een beetje verdiend overigens.. het is al bijkans uitgegeven want de tuin moet nog afgemaakt en als er wat overblijft willen we nog een weekje op vakantie.. de vraag is echter of dat gaat lukken zo'n nieuw huis loopt toch aardig in de kosten zo
Ik poste gisteren dat ik het nog niet had maar zag ineens de post liggen en mijn VT was er dus wel! Ik krijg een lekker bedrag terug. Maar volgens onze online-berekening zou mijn man ook een gedeelte terug krijgen en die hebben we nog niet binnen. Zal dat nog komen dan? Raar dat het niet tegelijk komt want het is 1 aangifte.
heb gisteren ook de langverwachte blauwe envelop gehad en krijg ook een leuk bedragje terug. staat alleen nog niet op me rekening maar zal ook niet lang meer duren, ik denk maandag ofzo.
Wel de brief gehad maar er staat ook dat men mijn rekeningnummer niet weet..moet dus eerst wachten tot ik het formulier ontvangen heb waar ik mijn rekening nummer op kan zetten, dan terugsturen, en dan ontvang ik het geld....heel gek....was me er niet bewust van dat ik meerdere rekeningnummers had... Ach mooi appeltje voor de dorst...
Ze zijn er in ieder geval mee bezig Ik vermoed toch wel morgen het geld te hebben vorige keren had ik het geld en de brief meteen dus ja...
hier ook nog niets, maar ja, het is de voorlopige teruggaaf maar, en ik ben pas helemaal blij met de definitieve. heb al aardig wat geklooi van hun kant meegemaakt
Ik heb vrijdag de brief gehad, maar het geld staat er nog steeds niet op. Nog meer mensen die vrijdag een brief hebben gehad en die nog geen geld hebben? Normaal stond het er meteen op
Esthertje@ Hier vrijdag de brief en ook nog geen geld. Dacht van het is weekend en dan zal het er maandag of dinsdag er op staan. De dag is nog niet om. Wie weet vandaag