Ik heb de brief, met acceptgiro en ben niet blij! Hoop dat de brief van mijn man beter uitvalt, ik moet iig bezwaar maken want ik heb een fout gemaakt (en niet zo'n kleintje ook, grrr! stomme ik!)
Nou de brief is binnen... We zouden flink wat terugkrijgen en nu moeten we 1080 terugbetalen... Klopt hopelijk niks van, dus manlief is snel naar de man gegaan die elk jaar onze aangifte doet. K*t zeg...
Mijn brief was er afgelopen vrijdag en het geld is vandaag gestort... Brief van mijn vriend was er vandaag, geld nog niet (dagtekening 29-05) Helaas 200 euro minder! (kan je denken, wat is 200 euro....maar voor ons best veel)
oh gelukkig maar guppie81 das toch wel een beter vooruitzicht. mandy1 ik ga voor je duimen meis weet iemand dat als je nihil staat of je dan ook bericht krijgt?
Als het goed is behoor je ook een bief te krijgen als het nihil is. Ik ga ook meteen even kijken want ik wil ook geld! hahahhaa
Ik heb ook nog niks. Om meheen hoor ik steeds meer mensen da zij het al hebben maar wij helaas nog niet. Wij hebben t 1 maart ingeleverd misschien doen ze het per de maand waarin je het ingeleverd hebt ofzo?!