Volgens mij mocht je dit jaar ook aangifte doen tot 1 mei ipv 1 april...dus ben bang dat t heel laat word dit jaar dames
Hier idem dito en we kunnen het goed gebruiken op dit moment. Dus ik hoop dat het toch snel gaat komen!
Is het trouwens niet ook zo dat als je bijvoorbeeld nog een rekening hebt liggen van bijv. de motorrijtuigenbelasting ze niks uitbetalen totdat dat is voldaan? Hier ook nog niks binnen trouwens... hopelijk komt het snel.
mmm nee hier ook nog nix maar volgens mij met die openstaande bedragen werd het toch mee verrekend? ken het ook mis hebben
Nou volgens mij worden openstaande bedragen niet verrekend met hetgeen je terugkrijgt hoor... Wij moesten bijv onze motorrijtuigenbelasting voor de auto betalen maar kregen ook wat terug omdat we onze motor hebben verkocht. Dit werd dus niet met elkaar verrekend.
volgens mijn ligt dat gewoon aan het bedrag. loop je vet achter dan zullen ze het mss verrekenen, maar gewoon een telate betaling nehhhhh veel te veel rompslomp
Blegh, ik heb ook nog niets ontvangen en ik zit er toch echt wel op te wachten, omdat onze nieuwe muebels een dezer weken bezorgd zullen worden !
Ik werk op een accountantskantoor, afdeling belastingadvies, en wij hebben hier een lijst met telefoonnummers die wij als belastingadviseurs zijnde kunnen bellen. Je kunt natuurlijk altijd even de belastingtelefoon bellen, vragen naar de afdeling inkomstenbelasting en dan vragen of je aangifte reeds in behandeling is genomen.
Ik heb de belasting telefoon gebeld: 'ja, ûhhh, ergens in juni krijg je denk ik wel bericht' O ja joh?! Wat een verrassing als je voor 1 juli bericht zou moeten krijgen...
Je kunt ook vragen en verzoeken om het opleggen van een voorlopige aanslag, dat verspoedigt het proces meestal wel !