Ik vind het zo vreemd dat ik dus die van mij al binnen heb maar die van mn man nog steeds niet.... Die dingen kunnen ze toch niet los van elkaar bepalen? Daarom moet je toch SAMEN een formulier invullen?!? Leuker kunnen we t niet maken....ingewikkelder misschien nog wel...laat ons nog even kijken voor de mogelijkheden...
wilma die van je man ligt mischen wel bij iemand anders thuis, de post is ook niet meer wat die geweest is? wij hebben hem ook binnen gekregen vrijdag
ik denk haast wel dat wij een brief krijgen deze week, we kregen heel veel meer terug als dat we berekend hadden met de teruggaaf invullen in maart.
Hier ook nog niks...... En we gaan volgende week op vakantie dan had ik het graag willen hebben, we zijn een beetje blut namelijk....
Ik heb ook nog geen brief, en ook nog geen geld. Heb de papieren in februari verzonden. Normaal gesproken had ik het er allang opstaan.
Ik heb dus een mooie aanslag van bijna 4000 euro omdat we het in 2006 verkeerd hadden ingevuld. Ik heb dus in 2006/007 in totaal iets van 8000 euro moeten terugbetalen. En heb lang niet zoveel ontvangen.
Mja ik krijg nu ineens n brief of we de huur toeslag 2006 willen terug betalen....zucht Zeg maar daahaag tegen de terug gaaf.... (niet dat ik die van mn man nou onderhand eens binnen heb!) En ik zei nog volgens mij horen we niks te krijgen tegen mn schoonma toen ze zei dat ik t in moest sturen. Maar zij vond van wel. Gebeld met de belasting...ja toch doen! nou vooruit dan... Heb die brief ook 4 x gehad ofzo (nadat ik 10 x had opgebeld EN 2 x opnieuw had gestuurt omdat ze hem kwijt raakten of wat ze er dan ook mee gedaan hadden... ) en kreeg dus toch toeslag. Nog gebeld of dat wel klopte? Jawel was allemaal goed...sure... En naja n beetje terug betalen had ik wel verwacht. Maar niet alles En de zorg toeslag moet nog ...dat zal dan ook wel allemaal terug moeten
hallo... heb net die van mij binnen gekregen, hoop dan deze week ook van me partner te krijgen want hij kreeg het meeste terug en we kunnen het wel goed gebruiken nu.... en hoop dat het bij o9ns wel is goed gegaan hoorde dat bij sommige niet goed was maarja altijd maar weer afwachten met de belastingdienst groetjes veronique hoop dat jullie ook snel bericht krijgen[/b]
ja wij hebben het geld binnen jippie we gaan niet alles uitgeven op de spaarrekening en wat op mijn dochtertje haar spaarrekening en de rest gaan we onze tuin en huis met opknappen jippie eindelijk
Hier ook nog niks.... Als je wat van ze moet krijgen duurt het lang maar als je moet betalen zijn ze heel vlug..