Jeetje dan kan ik lang wachten, sinds ik getrouwd ben begint mijn achternaam met een Z daarvoor was het M
Als er een minnetje voor staat, krijg je het geld terug, als er geen minnetje staat moet je terug betalen (staat ook bij de uitleg erbij). Ik begrijp uit jouw verhaal dat er alleen maar 40,00 staat. Dat zou betekenen dat je terug moet betalen. Groeten, Josien
Dat van dat alfabet klopt niet hoor... die discussie ging hier vorig jaar ook al, maar toen was ik ook al getrouwd (heb een V als achternaam) en hadden wij al heel vroeg het geld op de rekening staan (8 mei vorig jaar). Ook bij andere mensen bleek dat vorig jaar niet te kloppen, dus het is vrees ik een fabeltje. Groetjes, Josien
Dat scheelt dan weer Ik heb die van ons even nagekeken en bij ons staat er geen + of - maar gewoon onderaan staat terug te ontvangen: en dan het bedrag. Ben benieuwd
Ik weet niet of onze achternamen er wel of niet mee te maken hebben, t en z, maar feit is dat wij het vorig jaar keurig voor 1 april hadden verstuurd, maar het geld pas in oktober kregen! Hoop dat het nu niet zo gaat.
Ik zit ook met smart te wachten want als het goed is krijg ik best veel terug, ik wil zo graag een vakantie boeken!
hier ook nog niks gehoord of gezien. zou wel lekker zijn al shet snel kom druk aan het verbouwen met de kinderkamers.
Hier ook nog niks. Eerdere jaren stond 't geld al op de rekening voordat de brief kwam, dus ben benieuwd. Meestal komt 't pas in juni en ik moet zeggen dat 't hier altijd direct doorgaat naar de spaarrekening, dus een maandje eerder of later maakt niet uit. Hebben er geen speciale plannen mee.
Hier ook nog niets, terwijl we het vorig jaar wel begin mei hadden ontvangen. En onze achternaam begint met een A
met op achternaam zal wel een fabel zijn want mijn vriend begint met een b en wij hebben ook nog helemaal niks ontvangen ook de brief nog niet.
hmm wij willen ook wel centjes... maar wij waren ook paar daagjes te laat met inleveren dus ben bang dat het nog even duurt (enneh.. als het toch op een bepaalde volgorde gaat.. zal dat eerder sofinummer zijn dan achternaam denken jullie niet? en in dat geval zouden de oudste inwoners eerst krijgen en de jongsten laatst.. dus volgens mij gaat dat ook niet helemaal op) nouja.. als het wat eerder komt gaat het wel op aan de tuin komt het wat later.. kunnen we er misschien wel een weekje van weg (tis echt asociaal veel.. 2 huizen waarvan eentje afgelopen jaar gekocht.. dus redelijk bedrag aan teruggave)
wij hebben alles eind februari begin maart ingeleverd en hebben ook nog nix. niet eens een brioef van de belasting dus ben erggg benieuwd! Verleden jaar en het jaar der voor kregen we het rond de geboorte van fay
mmm.. dan klopt mijn "achternaam" theorie dus niet! hahahaha Jammer, want dan was ik bijna aan de beurt geweest! hahahahahahahaha kus miek