Gisteren de brief binnen gekregen, werd tijd! , nu alleen het storten nog. Lekker een groot extra'tje voor in de vakantie, joepie!
PFFFFF ik wil t ook zo graag wij hebben t 1maart digitaal opgestuurd ik begrijp echt niet waarom het zo lang moet duren!
Ze zijn echt traag dit jaar. Ik heb vorige week pas mijn brief gekregen. Ik zat er gelukkig niet op te wachten want ik kreeg toch niks terug.
Als het goed is krijg je nog een brief waar in staat dat je het in termijnen kan betallen (volgens mij 24 maanden) en dan staat er ook het bedrag dat je per maand moet aflossen. Mijn vriend het dat namelijk ook met zijn zorgtoeslag 2006 moet hij ook iets van 800 terug betalen. En anders moet je gewoon even bellen,als hun ook een beetje logisch nadenken weten ze dat niet iedereen zo ff 4000 uit zijn mouw kan schudden.
Nou heb de voorlopige terug gaaf van mn vriend vrijdag binnen gekregen. Leuk bedrag Maarja die zal grotendeels wel weer terug moeten ivm teveel aan zorgtoeslag (naja teveel...ik hoorde niks te krijgen kwamen ze nu ineens achter...had ik ze al op gewezen maar nee t klopte wel.... sure...grmbl) Maar heb wel lekker nu mn film camera al kunnen kopen voor als de kleine geboren is (nee de geboote film ik niet...geen zin om met mn benen wijd op n dvdtje te staan ) Vriend is al erg aan t oefenen geweest...lekkere bibber films waar je zee ziek van wordt Moet een stevigere hand krijgen denk ik Maar goed t geld is dus nog niet binnen...alleen t briefje. Dus nu maar hopen dat t er over n dag of 2 op staat anders wordt t even krap
Bah, mijn man had de bief binnen gekregen met een bedrag veel meer dan gedacht, ik krijg een brief waarop ik terug moet betalen. Als we het naast elkaar leggen dan komt het wel overeen met wat we zouden terug krijgen. Maar ze hebben het zo raar verdeeld. Even ons mannetje naar laten kijken dus
heey meid dat hadden wij verleden jaar ook, heb jij het oplaten sturen door iemand anders? wij hadden dat toen ook gedaan en ze zei toen ook: mijn vriend zou 400 terug krijgen en ik moest 400 betalen toen heeft ze het zo opgestuurd dat we gelijk stonden. maar das wel balen he!
Ik kreeg nu dus een brief waarin stond dat wij geen voorlopige teruggaaf krijgen maar dat ze gelijk de definitieve willen opsturen.. iemand ook zo'n brief gehad.. Baal natuurlijk wel had gehoopt het nu toch wel binnen te krijgen hoor, zodat we in ieder geval de rente konden vangen tm oktober.. Maar ja nu is het maar afwachten dus hoe lang het gaat duren. Iemand hiervoor ook al opgebeld hoelang het dan ongeveer kan duren voordat jeje geld krijgt? Vind de belasting echt steeds erger worden, fijn dat ze hun werk niet aankunnen hoor. En met bellen komen we ook niet altijd veel verder...zoals met de zorgtoeslag enzo grrrr..
Nou het was zo Mijn man die kreeg het grootste bedrag 2600 terug en ik zou 1000 terug krijgen. Nu heeft de belasting aan mijn man 6000 gestort en ik moet 2400 terug betalen Beetje vaag moet ik zeggen, gelukkig hebben we het geld nog hoor
Wel om denken hoor, ze kunnen een fout gemaakt hebben en dat je dan terug moet betelen in oktober.....
iemand heeft het voor ons opgestuurd maar ik weet dus nog niet wat we krijgen of dat we terug moeten betalen dus ben nu wel erg nieuwsgierig
Hier gewoon nog niks. Manlief al weken geleden en ik gewoon noppes nada niks.. Terwijl ik juist ontzettend veel terugkreeg ivm einde studie in dat jaar. (dus heb een half jaar weinig geld en een half jaar veel geld verdiend) IK WIL MIJN GELD!
wij toevallig allebei afgelopen week bericht gehad. ik begin met een H, vriend met een W, dus dat zegt niks. het klopte wel met wat we zelf berekend hadden. nu afwachten of het inderdaad goed gaat allemaal. je weet het met dat soort instanties maar nooit... kunnen het geld goed gebruiken, dus zou fijn zijn als ze snel storten.