Bwtje, wij hadden die brief ook. Dat betekend dat je wss al maandelijks een bedrag van de belasting krijgt. Klopt dat ? Bij ons wel!
Ja ik kreeg zo'n brief binnen voor mezelf vandaag! Alleen raar, want ik krijg niets terug (staat ook op de brief) Vind het maar raar. Mijn man en ik zijn belastingpartners (hoe heet dat ook alweer?) en hij kreeg de brief 3 weken geleden en ik nu pas. Ik krijg een brief dat ik moet wachten op de definitieve en mn man, daarvan zou het overgemaakt worden. (nog niet binnen, na 3 weken) Ze maken er volgens mij bij de belastingdienst een beetje een potje van.
Die brief hebben wij dus ook gekregen, echt vervelend, we zouden een hoop terugkrijgen en we zitten er met smart op te wachten, wij hebben wel opgebeld en nu blijkt dat het nog wel een jaar kan duren.
Ja we krijgen ook een bedrag maandelijks terug maar dat vullen we dus niet in..dus wij krijgen nog een flink bedrag en dat is al minus wat we maandelijks krijgen.. Maar dit hebben we al langer en normaal krijgen we gewoon een bedrag! Toch maar eens bellen want een jaar wachten moet ook niet kunnen neem ik aan..want in oktober behoor je de definitieve te krijgen! Dus het is weer een potje ja!
ik wil ook me geld we kunnen het hard genoeg gebruiken dus kom maar op belastingdienst nu ben je wel welkom met je brief hihi
nou we hadden gister dus maar gebeld, en zegt ze zo van heb je die van je vrouw al binnen...nee want we hebben hem gezamenlijk ingevuld dit kun je op het einde kiezen met die deelsleutel... Want ze dacht eerst dat dit het was, daarna zei ze ga hem nog eens over en stuur hem nogmaals op ow ja nee daar schieten we wat mee op dan komt die tegelijk aan bod als we de definitieve krijgen... Het enige wat we nu dus kunnen doen is bezwaar maken op deze brief dat we het er niet mee eens zijn.. en dus eerder het geld willen ja zit je op het einde van je zwangerschap ook echt op te wachten he :S zucht...
jaa de envelop hier is binnen wowww en krijgen wel neit geld terug heeeeeeeeeeeeeel weinig haha maar aghh liever iets dan niets
zijn hier al heel toevallig mensen die het later (lees: vlak na 1 april) hebben ingevuld en die al bericht hebben? dan geeft me beetje hoop hahaha. (ik heb het wle eens meegemaakt)
JIppie.. me manneke had brief gehad vrijdag.. en vandaag is het gestort! ik had mijnes zaterdag gehad.. niet gestort.. hopelijk is dat morgen!