nou hier niet zo'n vrolijk gezicht pfff kreeg net ook de envelop in de bus, toen ik hem invulde stond ik nihil en nu trok ik hem open en zie ik staan dat ik 2400,- moet betalen voor augustus! ja duhhhh alsof ik een boompje in de tuin heb staan... snap er geen hout van hoop maar dat ik bij al die mensen hoor waarbij een fout is gemaakt btw ik had hem NA 1 april ingevuld
mam en pap hebben ook de envelop en telaat ingeleverd wij ook telaat ingeleverd maar hie rnog niets ontvangen... ach ik wacht af
Heb net een brief gehad hierover, dat ik 130 euro terugkrijg.. Niet heel veel, maar genoeg om mijn weekendje weg in september mee te financieren..LOL
Ik heb gisteren gebeld. Wij hebben het 11 april ingediend.. en nog steeds niets ontvangen! Belastingmevrouw zegt dat ze er 3 maanden voor uit trekken en er naar streven iedereen die voor 1 april heeft ingediend voor 1 juli uit te betalen! Dus wij zouden dan rond midden juli krijgen.. HELAAS pff.. net na onze vakantie
Ik heb het ook al hele tijd terug op de bus gedaan maar nogsteeds niks gehoord. Mensen in de omgeving hebben het allemaal al wel binnen, maargoed even afwachten maar.
Ik had vorige week bericht en 3 dagen later stond het op de rekening Heb het trouwens ook al weer uitgegeven hihi..
mamzie bij jou ook al ik had gelijk gebeld, maar volgens die knul klopte het. maar ik ga dus een brief schrijven want ik ben van mening dat het niet klopt.