Hier nog niks binnen en toch maar eens nagevraagd. Bleek dat wij bij de hoop zaten die niet binnengekomen was Dus nu is het pas verstuurd en zal het wel een tijdje duren voordat we het krijgen
wij hebben eindelijk het geld binnen! we hebben gelijk verf gekocht want de buitenboel moest hier nodig gedaan worden.
Wij hebben het van de week binnen gekregen hehe, wij gaan er ook verf voor kopen en kinderkamer aanpakken
hier ook de brieven ontvangen. Ik krijg 500 terug dat is ook al gestord en vriendlief zou 2500 moeten betalen... een vriendin van me heeft gebeld omdat haar vriend ook al zo'n vreemde aanslag kreeg. antwoord: "er is een fout gemaakt u dient bezwaar aan te tekenen" nu moeten we dus bezwaar indienen. We hebben die 500 op de spaarrekening gezet totdat alles herberekend is. pffff soms word ik zo moe van de belastingdienst het kan nooit eens een jaar voor iedereen goed gaan
nou hier word het erger en erger Kreeg eerst 850 terug van 2006 en nu bericht dat we 2200 moeten betalen snap er niks van. Ben er gewoon ziek van
hier ook zo iets raars? we zouden eerst 0,00 terug krijgen,volgens de aangifte via internet en nu krijgen we de brieg binnen dat we 5 duizend terug krijgen? we zetten het maar weg tot we de defenitieve aanslag krijgen, maar weet iemand wanneer je de devenitieve aanslag dan krijg?
Wij hebben tot op heden ook nog niks ontvangen. @chaya volgens mij krijg je de definitieve aanslag pas aan het eind van het jaar pas in november of december ofzo
Wij hadden van 2006 de devenitieve pas gehad in feb 2008, Die van 2007 de devenitieve moeten we nog krijgen.... Kan dus lang gaan duren. Maar heb gehoord dat het in oktober eigenlijk moet krijgen.
Mijn weekend was grondig verpest door de dames en heren van de belastindienst. Ik kreeg zaterdag een aanslag van 2800.- euro. Gelukkig kan ik vanmiddag al bij mijn belatingadviseur terecht. Tja, dat heb ik ervan dat ik dacht: 'ik kan de aangifte zelf wel invullen deze keer'.
Ik kreeg eind mei de brief binnen en 4 juni stond het op me giro.. dus daar stond ik al van te kijken dat het er zo snel was mijn vriend zit ook nog te wachten.. tot 1 juli geloof ik he?
De VT is bij ons allang rond, maar de voorlopige aanslag van 2007 is er nog neit. Alleen een brief gehad dat er een extra controle plaats moest vinden en dat het daarom langer duurt.
Hiernog steeds niet , ben we beneiwud hoeveel ik krijg , zat van oktober tot februarie rond de 200-300 daarvoor had ik studie financiering.