Wij ook nog niiet niet normaal weer,we wouden graag weten hoeveel we kregen. We wouden namelijk tog nog ergens heen een lastminute doen. maar ja we wouden 3 wk van te voren niet anderhalf week. Dus dat wordt in nederland ergens naartoe. Mocht het op tijd komen. Zal het zo druk zijn wij wonen in Friesland sommige dorpelingen hebben brief en centjes al bijna 3 wk binnen,. foei foei foei..
Wij kregen 3 weken terug al bericht en 2 weken geleden stond het er al op! Wel raar dat de ene helft van nederland nog nix heeft en de andere helft wel....
Nou wij kregen een paar weken geleden de brief en kregen een flink bedrag terug en gisteren weer een brief dat ze zelf iets hebben aangepast en dat we een gedeelte moeten terugbetalen.... Het is maar goed dat we het nog niet hadden uitgegeven
Nou ik hoop maar dat we vandaag een blauwe brief hebben anders ben ik toch echt bang dat er iets mis gegaan is!
Ik heb gebeld en er blijkt een fout te zijn gemaakt. Een GvA ( geen voorlopige aanslag) gekregen. Wel hebben we recht op het geld. Het antwoord was, geen idee waar het is misgegaan, maar nu moet ik zelf een brief schrijven met het verzoek om alsnog een voorlopige aanslag te krijgen. Anders krijgen we pas geld bij de definitieve aanslag. Mag ik weer hemel en aarde bewegen om ons geld te krijgen,
Ik kan waarschijnlijk wachten totdat ik een ons weeg want die vent die het altijd voor ons invuld heeft dus helemaal niks opgestuurd! Ik ben echt boos!
Het moet vóór morgen, maar heb nog niets binnen! Geen brief, geen geld. Mn zusje ook niet.. Mn ouders al wel, en we hebben het op dezelfde avond ingevuld en ingeleverd met onze boekhouder. Wat baal ik hier van!