Ik moet het dus ook opnieuw opsturen want die man heeft het wel opgestuurd maar wij hadden weer het geluk dat we net in die storing zaten! Dus nu kan het weer 3maanden duren daat gaat onze vakantie!
wij hebben vandaag gebeld deze maand staat het er zekers op bij ons als het goed is deze week en anders volgende week mooi want we hebben anderen meubels gekocht en nu nog een anderen bank ff nieuwe vloer en ff muren doen en zo lekker alles naar onze eigen smaak en zaterdag komt er een nieuw hek.
Ze maken er in elk geval een mooi zootje van daar! Wij hebben nu in totaal al 5 (!) aanslagen gekregen, 3 voor mijn mannetje en 2 voor mij. Moet hij eerst een best bedrag betalen, daarna krijgen we een verrekening en daarna krijgt hij weer dat hij moet betalen! Ik kreeg eerst eentje dat ik geld terugkreeg, en daarna nog eentje dat ik geld terugkreeg... Nee, leuker kunnen ze het niet maken, maar ook zeker niet makkelijker...(voor hunzelf)... Xx
Ik moet volgens de belasting dienst deze maand meer informatie krijgen over de toeslagen en de teruggave. Wij wachten sinds 11 april op de huurtoeslag En end april de opgave voor de teruggave gedaan , nu eindelijk nieuws dat ik dat deze maand kan verwachten. Belastingdienst, traag en onbegrijpelijk, moeilijker kunnen ze het niet maken.
Oeh joh, pislink ben ik Ik zat dus ook nog steeds op bericht te wachten, maar neehoor, niks nada noppes...Aangezien we de 1 juli nu al gepasseerd zijn, ben ik toch maar gaan bellen..Blijkt dat ons "mannetje" dat altijd onze aangifte doet, deze pas op 20 mei heeft ingedient En 3 weken geleden kwam hij onze papieren terugbrengen en meldde hij nog doodleuk dat hij de boel vòòr 1 april heeft ingedient (ookal stond er boven de kopieën ook 20 mei, maar volgens meneer was dat de printdatum en niet de indien datum!)..Echt hoor, wat een OETL*L! De mevrouw die ik aan de lijn had van de belastingdienst was overigens erg aardig..Ze vertelde me dat ze ernaar streven om de aangiftes binnen 3 maanden te verwerken, dus hopelijk heb ik half à eind augustus mijn geld binnen..
Als je het een paar dagen te laat hebt ingevuld, heb je kans dat je het eind van deze maand nog binnen hebt. Wij hebben voorgaande jaren ook te laat ingeleverd, meestal een week tot een maand te laat en hadden ons geld altijd wel vòòr half augustus binnen..
Oh.. Wacht! Dit was bij ons ook zo! Mn zusje en ik waren ook al benieuwd waar ons geld bleef. Dus allebei gebeld met de belastingdienst. Wat blijkt, datum binnenkomst van de gegevens: 27 april! Dus wij al pissig op onze boekhouder! Was toch echt begin maart dat we het hebben ingevuld samen! Wij ook met hem gebeld, maar hij zegt dat hij het toen gelijk verstuurd heeft. Maar nu lees ik jouw verhaal... Zou er dan toch niet iets mis zijn bij de belastingdienst zelf?
Alina, in dit geval weet ik zo goed als zeker dat het echt niet aan de belastingdienst ligt hoor, gezien de printdatum die overeenkomt met de indiendatum. Ons "meneertje" is gewoon erg laks geweest :x
Wat irritant! Nou ik weet als ik dit zo lees zeker dat we niet op vakantie kunnen door die stomme storing van hun. Want bij ons word het dan de aankomende week ingeleverd en als ik daar 3maanden bij op tel is onze vakantie dus al lang en breed voorbij!
er is zoveel mis bij de bel.dienst. wij zouden 700euro terug krijgen nu moeten we opeens 2400 euro betalen een vriend van ons (alleenstaand) moet ook 2500euro betalen... dus gebeld en wat blijkt... "ow er is EEN FOUTJE gemaakt u dient bezwaar in te dienen" pfff word je toch niet goed van
tja er worden veel fouten gemaakt. Ik wil iedereen toch ook erop wijzen om alles eerst goed door te nemen en niet klakkeloos geld aan te nemen of te betalen.
Als je niog geen VA hebt zou ik toch ff naar de balsting gaan bellen en vragen of ze wel je spullen ontvangen hebben misschien zat jij ook midden in die storing net als ik
Wij hebben het al terug gehad. Maar vandaag weer een blauwe brief... Omdat mijn man van werk gever is gewisseld moet hij een boete betalen omdat hij te veel ontvangen heb..... De boete is per werkgever 1 pfffffffffff. Hoe moet ik dit nou gaan oplossen, heb al tegen mijn man gezegt vraag ff aan ze of we in 10 termijnen mogen betalen