Ik heb wel een brief gekregen dat hij ontvangen is maar adt er vertraging was ivm met extra controles. Geen idee wat daar mee bedoeld word. Ik wacht af.
tsja das ff schrikken zeg...pfff je steekt je dr bijna voor in de schulden.. Tsss de brief die ze versturen kost met elkaar al meer dan 1 hihi
zei mijn man ook al ach ja..... We maken het geld maar over anders krijgen wij zo nog last van de deurware
Ja hoor enneh voor je t weet nemen ze bijvoorbeeld zo je keukenrolhouder mee om de schul af te lossen
Pff, ik word ook echt helemaal simpel van de belastingdienst hoor. Een paar weken geleden zo'n brief gekregen met dat ze m'n rekeningnummer nog niet hebben, dus ik netjes die brief weer teruggestuurd. Zou het geld binnen 2 weken op de rekening staan, maar het is er dus nog steeds niet...
Ik heb de belaztingdienst net gebeld en ze hebben onze spullen dit keer wel ontvangen! Dus nu maar duimen dat we heel snel het geld hebben!
nou hier dus een mega gezeur met die kut belasting grrr ken wel gillen. wij hebben het door iemand inlaten vullen en die heeft het verkeerd gedaan, nu krijgen we dus helemaal nix zeggen hun. ik heb maandag een gesprek met iemand die ons gaat helpen want kom er zelf echt niet meer uit
Wij hopen heel snel het geld te krijgen maar het kan wel 3maanden duren! Ik raad iedereen aan die nog geen brief of geld ontvangen heeft naar de belasting te bellen om te kijken of ze jullie papieren wel goed ontvangen hebben
nou hier ook gebeld en het schijnt om een of andere kut reden niet in behandeling te zijn.....maar waarom kon hij mij niet vertellen. Word binnen drie dagen terug gebeld grrrrrrrrrrrr
Dan moet jij het denk ik ook opnieuw invullen. Die man die het voor ons gedaan heeft had een uitdraai voor ons gemaakt en die heb ik naar hem teruggestuurd en nu hebben ze t in behamdeling maar kan t weer 3maanden duren maar hij heeft er een brief bijgedaan om te vragen of het met spoed kan. Ik hoop dat het gaat lukken
Wij hebben ook allebei zo'n brief gehad en het geld staat inmiddels wel op de rekening (de laatste gisteren). ALs je het nog steeds niet hebt, mss toch ff bellen? Groetjes Inge
yes mijn brief is binnen (ik hoefde geen aangifte te doen, maar wel gedaan) 2500 euries terug! nu hopen dat het er snel bij staat