Nou kan het best gebruiken hoor, van die gemeentelastenrekening van ons sloeg je dit jaar ook steil achterover. pff 3 x 178 euro en dan ook nog eens 270 euro waterschap.... Niet dat we het niet kunnen betalen, maar ik vind het altijd zo zonde van mijn geld.
oh jee ik had net een topic geopend hierover, volgende keer ff wat beter opletten hahaha ik heb ook nog niets terug gehad had eigelijk gehoopt het nu zo'n beetje te krijgen zou niet verkeerd zijn maar ik denk dat het nog wel heel lang op zich laat wachten
Neu doen ze expres. Kan je eerst afkoelen voor je op maandag pas kan bellen naar ze omdat ze n fout gemaakt hebben (geintje!) Heb overigens nog niks binnen...ben benieuwt wat t wordt bij ons...erg veel veranderingen met t jaar ervoor nml.
hahaha ik had vandaag wel een brief van de belasting maar ging over iets anders. Ik balen... Ik denk dat het nu wel snel zal komen. Ook wij kunnen het goed gebruiken voor de kinderstoel en dat soort dingetjes!
Is wel zo trouwens, alle (vooral negatieve!) brieven krijgen wij altijd van de belasting op zaterdag binnen en je kan dan pas op maandag bellen...
Klopt! Volgens mij verzamelen ze al die post tot vrijdag en doen hem dan de deur uit. Hier vandaag ook nog niks, dus volgende week zaterdag hopelijk beter ... Groetjes, Josien
Hier kwam wel een blauwe envelop binnen maar dat was van de wegenbelasting Nog niks gehoord over de teruggave maar hebben het ook nog niet nodig dus dat scheelt weer. Heb eigenlijk geen idee wanneer we het vorig jaar kregen.
ik ben benieuwd wanneer we het geld krijgen. ik weet het bedrag wel en ben er zeker blij mee. een bedrag met 3 nullen. ze mogen wel opschieten
ik heb ook nog niks gehoord, vorig jaar had ik het op 3 mei al binnen, nog voordat de brieven binnen waren. Wacht ook met spanning af, hoop dat ze een beetje opschieten.
ik heb het ook alleen nog van mijn belastingman gehoord hoeveel we krijgen maar nog niets van de belasting zelf. je krijgt het toch altijd pas begin juli terug?
Ik ben ook benieuwd. Heb het weleens in mei ontvangen, maar ook wel eind juni. Dat zegt niet zoveel.. Vorig jaar had ik het op 1 juli nog niet > ik er achteraan bellen > hadden ze het op een andere rekening gestort! Moest ik een officiele brief naar ze sturen én naar de bank.. Heel gedoe! In september had ik het eindelijk.