Wie al bericht over voorlopige teruggaaf?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rachel1984, 9 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Hmm, dat ga ik morgen dan idd maar eens doen! Niet dat ik het echt nu dringend nodig heb, maar het is toch altijd fijn, wat extra centjes...

2. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    hier is het ook binnen
    werd tijd

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier gisteren (m'n man) en vandaag (de mijne) de brieven binnen. Het geld van m'n man is vandaag gestort, dus ik ga er vanuit dat het er bij mij ook morgen of maandag op staat. Maar eindelijk dus...

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Pff, bel ik vandaag naar de belastingdienst, zeggen ze dat ze mijn aangifte nog helemaal niet ontvangen hebben. Terwijl ze toch echt een paar weken geleden een brief over de voorlopige aanslag naar mij hebben gestuurd waarin stond hoeveel ik terug kreeg, en dat ze m'n rekeninnummer nog niet hadden. Een paar dagen later nog een brief gehad waarop ik m'n rekeningnummer in moest vullen. En nu ineens hebben ze m'n aangifte niet meer. Beetje raar! Maargoed, nu word ik dus binnen nu en twee weken ( :confused: ) teruggebeld.

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hier lijkt er eindelijk schot in te komen, ze hadden me rekeningnummer niet, stom stom stom krijg elke maand van hunzogtoeslag uitbetaald, maar ze weten van elkaa niet dat ze bestaan,
    nu maar hopen dat alles zo goed blijft lopen, dan heb ik binnen 3 weken me geld :d

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Nou nou........wij hebben gisteren eindelijk de brieven ontvangen maar helaas staat het er nog niet op.

Maar wat was ik blij eindelijk die blauwe enveloppen te zien liggen zeg, jeeminiee....

En als ik hoor hoe het bij sommigen van jullie gaat :( :rolleyes:

Succes!

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    sorry meiden ik moet even een rectificatie plaatsen.... het is niet de schuld van de belastingdienst dat we 2400 zouden moeten terugbetalen maar van onszelf :oops: we hebben bij de arbeidskorting en de loonheffing een heel ander bedrag gezet dan op de jaaropgave (hoe we erbij komen moet je niet vragen) we hebben nu een bezwaar/rectificatie ingediend en zullen wel zien hoe ze reageren.... dom he van ons :confused:

zo ben ik dan ook wel weer dat ik ff moet zeggen dat het niet hun fout was :D

dat van die vriend van ons is trouwens wel echt een fout van de bel.dienst.

8. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

joehoe onze brieven zijn binnen :)

9. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Onze brieven lagen vrijdag ook op de mat!
    Eindelijk!
    Nu het geld nog... :)

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    pfff hier nog niets we gaan in onze vakantie maar eens ff bellen als we dan nog niets gehoord hebben :(

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik was dit keer echt heeeeeel laat met indienen :oops: Maar we kregen vrijdag en zaterdag bericht. Voor mn ventje was er een brief dat hij geen VA kreeg maar na beoordeling direct een Definitieve aanslag. En voor mij lag er gisteren een brief dat ik bijna 500 euro ga krijgen (VA)
    Maar nu ik die verhalen hier over zo lees ga ik toch maar even bellen hoe het dan zit met de aanslag van mn vent.

12. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    mijn brief kwam dnderdag .. en het geld stond er gisteren bij.. yes!

de brief van mijn vriend die kwam vrijdag dus ben benieuwd wanneer dat geld erbij staan!

tjing tjing!

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wij hebben vorige week een brief gekregen, maar het geld staat er nog steeds niet op.. Duurt wel lang nu!

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoera ik heb ook bericht!

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Wij hebben het vrijdag dan EINDELIJK gekregen :D

16. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoera ik heb ook bericht!

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Wij hebben het vrijdag dan EINDELIJK gekregen :D

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wij ook afgelopen vrijdag :D Mooi meegenomen, want het is nog meer dan we verwacht hadden :D

19. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

het geld staat van ons staat er op dus best snel :)

20. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    donderdag brief gehad
    vandaag stond het geld erop

Deel Deze Pagina