Hmm, dat ga ik morgen dan idd maar eens doen! Niet dat ik het echt nu dringend nodig heb, maar het is toch altijd fijn, wat extra centjes...
hier gisteren (m'n man) en vandaag (de mijne) de brieven binnen. Het geld van m'n man is vandaag gestort, dus ik ga er vanuit dat het er bij mij ook morgen of maandag op staat. Maar eindelijk dus...
Pff, bel ik vandaag naar de belastingdienst, zeggen ze dat ze mijn aangifte nog helemaal niet ontvangen hebben. Terwijl ze toch echt een paar weken geleden een brief over de voorlopige aanslag naar mij hebben gestuurd waarin stond hoeveel ik terug kreeg, en dat ze m'n rekeninnummer nog niet hadden. Een paar dagen later nog een brief gehad waarop ik m'n rekeningnummer in moest vullen. En nu ineens hebben ze m'n aangifte niet meer. Beetje raar! Maargoed, nu word ik dus binnen nu en twee weken ( ) teruggebeld.
Hier lijkt er eindelijk schot in te komen, ze hadden me rekeningnummer niet, stom stom stom krijg elke maand van hunzogtoeslag uitbetaald, maar ze weten van elkaa niet dat ze bestaan, nu maar hopen dat alles zo goed blijft lopen, dan heb ik binnen 3 weken me geld :d
Nou nou........wij hebben gisteren eindelijk de brieven ontvangen maar helaas staat het er nog niet op. Maar wat was ik blij eindelijk die blauwe enveloppen te zien liggen zeg, jeeminiee.... En als ik hoor hoe het bij sommigen van jullie gaat Succes!
sorry meiden ik moet even een rectificatie plaatsen.... het is niet de schuld van de belastingdienst dat we 2400 zouden moeten terugbetalen maar van onszelf we hebben bij de arbeidskorting en de loonheffing een heel ander bedrag gezet dan op de jaaropgave (hoe we erbij komen moet je niet vragen) we hebben nu een bezwaar/rectificatie ingediend en zullen wel zien hoe ze reageren.... dom he van ons zo ben ik dan ook wel weer dat ik ff moet zeggen dat het niet hun fout was dat van die vriend van ons is trouwens wel echt een fout van de bel.dienst.
Ik was dit keer echt heeeeeel laat met indienen Maar we kregen vrijdag en zaterdag bericht. Voor mn ventje was er een brief dat hij geen VA kreeg maar na beoordeling direct een Definitieve aanslag. En voor mij lag er gisteren een brief dat ik bijna 500 euro ga krijgen (VA) Maar nu ik die verhalen hier over zo lees ga ik toch maar even bellen hoe het dan zit met de aanslag van mn vent.
mijn brief kwam dnderdag .. en het geld stond er gisteren bij.. yes! de brief van mijn vriend die kwam vrijdag dus ben benieuwd wanneer dat geld erbij staan! tjing tjing!
Wij hebben vorige week een brief gekregen, maar het geld staat er nog steeds niet op.. Duurt wel lang nu!