hier nog geen brief maar kijk net op me bank en ja hoor de boot is geariveerd hihi. we kunnen nu lekker gaan klussen aan de kinderkamers hihi. iets eerder dan het vakantie geld dus doen we het hiervan.
Hier ook nog niks helaas! Wij kunnen het echt wel goed gebruiken nu, aangezien we volgende week de sleutel van ons nieuwe huis krijgen en er nog redelijk wat verbouwd moet worden...
hier ook nog niet.. wacht met spanning af! als het maar niet tegenvalt zoals bij de Nuon, dacht we zo rond de 1000 terug zouden krijgen maar nee hoor, bijbetalen :x
heb net gekeken via internet bankieren en wij hebben het ook al binnen, sinds vandaag. een fors bedrag dus ben erg blij ermee.
Hier net op internetbankieren gekeken. Saldo was plots veel hoger maar helaas.. Dat was het vakantiegeld van manlief. (gaat via aparte organisatie) Hier dus nog even wachten. WIj hadden in 2007 nog geen kinderen, maar kregen wel veel geld terug. En aangezien we de badkamer aan het verbouwen zijn is het echt erg welkom.
Hier is de post geweest maar helaas, net wel even op de giro gekeken en dat dee alleen maar pijn. We wachten maar weer rustig verder. al is het enorm welkom
ik heb 3 wk geleden de brief gehad en zojuist heb ik gekeken en ja hoor me centjes staan erop. het is niet veel maar alles is meegenomen toch
Nou zo te horen moeten wij het deze week of volgende week ook een keertje krijgen.... tot nu toe nog niks gezien
Jaaaaaa! Na jullie opbeurende berichten ook de moed gehad om postbank.nl te openen (stond er even niet zo goed voor...), en ja hoor, een heeeeeeeeel positief saldo. Ik is
Joehoe.... hier ook goed nieuws. Nog geen brief (maar ja, we zeiden het al, die komt altijd op zaterdag) maar het geld staat inmiddels op de rekening! Dat wordt lekker op vakantie gaan ! Groetjes, Josien