oh hoop zo dat we ook mazzel hebben voor de trouwdag en vakantie ga ik stuk leuker het tegemoed al hebben we genoeg gespaard
Jaaaaaaaaaaaaaa! wij hebben het vandaag binnen gekregen maar nog geen brief! en was meer als ik dacht dus dati s altijd goed.. groetjes yippie
Jaaa, wij hebben het ook binnen ! Ik had jullie berichtjes gelezen en zag dat een aantal het al binnen hadden. We hebben nog geen brief, maar kon het niet laten om even te kijken en het is binnen! Altijd lekker!
Hier jammer genoeg nog niets... Wij hebben vorige jaar een huis gekocht, dus krijgen ook best wat terug.. Maarre.. de mensen die het nu binnen hebben, kregen jullie een brief van te voren en waren jullie op tijd met de aangifte? Wij waren rond 10 april..
vele hebben het geld al maar nog geen brief Nu gaat de rest snel volgen hoor als eenmaal de eerste betalingen zijn gedaan
Staat er wel het goede banrekeningnummer op, want meestal als je de brief krijgt heb je 1 a 2 dagen later het geld erop staan!
Ik zit bij de Rabobank. We hadden wel vroeg aangifte gedaan. Voor 1 april en wij hebben het dus binnen!
Wij waren ook voor 1 april en ook Rabobank. Nou ja, we zien het wel... Belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken... hihi
Ik had hem heel vroeg opgestuurd maar ik moest hem overnieuw sturen en ook dat was nog optijd, ik heb rabobank en hier nog geen brief en nog geen geld.