omdat ie voorlopig is bedoeld ze waarschijnlijk haha maar ik geef het lekker uit hoor tot nu toe ieder jaar tot de cent gelijk dus ga er maar vanuit dat het goed is
misschien volgorde van regio of zo? sowieso geen volgorde van sociaal fiscaal nr. ook niet van inlevering misschien wel gewoon welk kantoor het hartste werkt? whahahahahaha
oh en ze hebben er maar 1 ? jeetje wat een b*lle bedrijf zeg die overheid van ons ( ja sorry ben beetje melig vandaag )
Je de brief is er, weet nog niet of het geld al is gestort moet vanavond even kijken en als het geld er is ga ik het gelijk uitgeven!
whahahaha stomme muts ben ik toch ook he! ikke denken van, hoe kan dat nou geen formulier ingevuld en toch cente beuren ? maaaaar het kwartje is gevallen snap hem whahahahaha maar wat ik me afvraag he waarom kijk je pas vanaaf? ik had allang gekeken als ik jou was hoor ( wil je niet opjagen hoor ) hihihihihihi...
ik zit er niet op te wachten, want ik krijg niks :-D teminste niet dat ik weet ga er vanuit dat ik niks krijg kan het ook alleen maar meevallen maar das wel een leuke investering ja voor een kinderwagen...
Waarom horen wij nou nooit bij de eersten die iets krijgen ... Wij hebben ook digitaal verstuurd, in maart... hopen dat het er nog voor we op vakantie gaan is, dat is in juni