maar bellen jullie dan naar de belastingdienst met de vraag wanneer ze ongeveer uitbetalen ofzo? wnt dan zal ik ook eens bellen haha
denk niet dat bellen na de BD zin heeft omdat ze inprincipe voor 1 juni of julie uit moeten betalen. je kan het allicht proberen een nee heb je en een ja kan je krijgen nietwaar? @ saona digitaal of schriftelijk maakt niet uit, want mijn moeder heeft het dus schriftelijk laten doen en heeft het ook al...
Hubbie heeft vorige week al een keer gebeld met die vraag naar de bd. Antwoord: voor 1 juli.. Wij hebben het in februari al opgestuurd, op papier, maar dus nog niet niets ontvangen.
ik heb gebeld en het is binnen en iedereen die voor 1 april zijn aangifte heeft gedaan heeft het voor 1 juli dat werd er bij mij gezegd balen. had gehoopt dat ze ongeveer al wel een datum wist haha
Mijn vader werkt bij de belastingdienst en die zegt doodleuk dat we op juli moeten rekenen en dat terwijl we over 2 weken de sleutel van ons huis krijgen en we dat geld nodig hebben Vorig jaar hadden we het al in mei terug, zal je net zien dat het nu nog weken gaat duren :x
Ik heb vandaag de brieven binnen gekregen maar het geld nog niet Vorig jaar kregen we de brieven en stond het geld er meteen op.
Hier nog helemaal niks. Geen brieven en geen geld. Heb toch elke keer weer hoop na de positieve berichtjes hier, maar helaas!
Vandaag ik een brief en het geld! super! Mijn man: brief en een acceptgiro! hahahahahahahahaha Dan snap je wel dat hij niks terug kreeg! Wel stom, ik kreeg heel veel terug, en mijn man moet deel betalen, dan doen ze dat niet gelijk verrekenen, terwijl we de aangifte wel in 1 hebben gedaan. Beetje vreemd, en extra rompslomp! Maarja, rekening gelijk betaald van een deel van het gekregen geld! HEEN EN WEER HEEN EN WEER! pfffff kus miek
wacht "rustig" af *zucht* miekie: leuker kunnen we het niet maken.. wel makkelijker... Ja! dat blijkt!
@Mieke: ik zou juist pissig zijn als ze wel gingen verrekenen. De belastingdienst weet niet hoe wij onze financien hebben geregeld en wie er wat betaalt.
nou ik heb gekeken of het geld was gestort nou niet dus...ik hoop wel voor a.s. vrijdag want ik wil vrijdag gaan winkelen
mijn buren hebbn t al, terwijl zij later hebben ingediend dan wij.. ik heb t hard nodig...auto stuk, ....en net zwanger, dus zat uitgaven..
Mijn ouders hadden afgelopen zaterdag een brief ontvangen, maar het geld hadden ze afgelopen vrijdag al op hun rekening staan. Hier helaas nog niets. We wachten vol ongeduld af!
Wij hebben al gehoord wat we krijgen en dat is 2200 eurie dus lekker weet niet of we het al hebben ontvangen.