auto verzekering fortis (ditzo)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 6 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

wie heeft hier ervaring mee ik heb een nieuwe auto gekocht en die moet verzekerd worden ik ge dus niet naar de de abn en naar de rabo daar heb ik erg slecht ervaringen mee ik zou wel eens willen weten wat de meningen zijn over ditzo.ze zijn trouwens ook vrij goedkoop allrisk

2. truuz

truuz Actief lid

27 jul 2007
    100
    0
    0
    Hoi! Zelf heb ik negatiever ervaringen met fortis.. 2 jaar geleden de auto daar laten verzekeren (tenminste dat was de bedoeling!) Na een klein ongelukje kwamen we er achter dat de auto helemaal niet verzekerd was! Foutje van hun kant,(*#$(*&$#.. Nu was de schade gelukkig te over zien maar toch je moet er niet aan denken wat er gebeurd was als er ergere brokken gemaakt waren! voor ons dus geen fortis meer, bovendien vond ik ze ronduit erg onbeschoft voor de telefoon..

Succes met uitzoeken!

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wat noem jij goedkoop voor een allrisk?

Ik vind Centraal Beheer en Unive nog altijd de allerbeste verzekeringsmaatschappijen die er zijn, Fortis heb ik het niet zo op, ik vind ze schreeuwend duur...

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik moet voor allrisk voor een nieuwe auto.in totaal 70 euro inclusief de inzittende verzekering voor mijn alfa betaal ik nu 120 en die is 10 jaar oud.bij interpolis daar heb ik moeten vechten om een schade geregeld te krijgen.en omdat hun mijn auto niet gemeld hadden bij het rdw kreeg ik een bekeuring van 500 euro nu had ik het geluk dat in een wam verklaring had en dus niet hoefde te betalen

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben verzekerd bij Allianz. Echt die hebben tot nu toe alles vergoed wat ik geclaimd heb en nooit moeilijk gedaan over iets. Total-loss in het buitenland, geen probleem, u krijgt van ons de vliegtickets om naar Nederland te komen, inbraak, alles vergoed, tot een nieuw contact aan toe (dat pas een halfjaar na de inbraak aan het licht kwam, maar helemaal niet moeilijk gedaan)

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.031
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben gewoon verzekerd bij Unive. We hebben daar beide auto's verzekerd, allrisk, en we hebben er nog een paar andere verzekeringen lopen.

Ik vind de service erg goed, en qua prijs vind ik ze nog wel meevallen.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    120 voor 10 jaar oud? Waarom doe je een allrisk op een oude auto, allrisk is voordelig tot een auto van een jaar of 6, daarna niet meer. Ik betaal rond de 80 voor allrisk, zonder schadevrije jaren, zonder korting, auto van 2004, nieuwwaarde 23000 euro, no claim beschermer etc etc etc Inzittende zit er bij mij standaard in de AllRisk.

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

omdat er allrisk op zat toen mijn vriend die nieuw heeft gekocht en eigenlijk nooit meer veranderd.we hebben nu 2 auto's jonger als 2 jaar dus en die van mij is helemaal nieuw komt zaterdag binnen dus die moet echt allrisk verzekerd zijn.

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    alleen die reclame al niet ditzo maar datzo

nee alleen daarom zou ik het al niet doen :oops: volgens mij kan je op het internet een zoekmachine gebruiken die zoekt welke verzekering het beste bij jouw wensen past.

Deel Deze Pagina