Wie al eerder dan na jaar naar HA geweest bij niet zwanger w

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hope123, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tja klopt idd dat je moet zeggen dat je t er moeilijk mee hebt.
    maar wie heeft dat niet vraag ik me dan af?
    ik heb t er ook moeilijk mee dat ik nog niet zwanger ben terwijl onderhand iedereen om me heen zwanger lijkt te zijn... ook ik heb echt van die dip dagen maar ja je kan niet anders. en liegen over hoelang je bezig bent vind ik ook zo wat... ik baal ook enorm dat ik nog niet ben doorgestuurd en moet wachten tot dec. maar je moet idd je lichaam de tijd geven hoe moeilijk dat ook is.
    ik kan t weten hoe je je voelt ik maak nu precies t zelfde door, zelf heb ik hepatitis b gehad dus ben ook erg bezorgd of er nix fout is gegaan omdat ik de pil toen slikte en er later achterkwam dat dit niet mocht tijdens een leverziekte.. ook dit heb ik bij de HA voor gelegd en toch zei die dat we geduld moeten hebben en in dec terug mogen komen als t nog niet gelukt is.
    dus snap echt wel wat je bedoeld meid, maar echt je moet denk ik nog even geduld hebben.. of je moet natuurlijk een hele lange cyclus hebben steeds ofzo dan is t een ander verhaal, maar als er verder weinig aan de hand is moet je echt geduld hebben helaas!

suc6!
    liefs marieke

2. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    marieke
    ook ik zie iedereen om me heen zwanger geraken
    en we zitten hier in ronde 16
    ik ben na anderhalf jaar en 2 mk er tussendoor naar de huisatrs gegaan
    waarom dit gebeurde ik mocht gelijk door geen probleem
    maar was er best bang voor dat er iets aan de hand zou zijn

enige wat ik je kan zeggen is probeer wat meer te ontspannen teveel erop gefocus is ook niet goed de teleurstelling word alleen maar groter
    wat niet mee werkt
    ook zou je ovutesten kunnen kopen om zo je eitje zekers niet te missen

wen je heel veel succes

gr maria

3. klopt helemaal geduld hebben, ik ga geen ovu testen kopen hoor want dan ben je er helemaal teveel mee bezig en ik kan t goed van me af zetten momenteel. we klussen gewoon door en verder temp ik. alleen deze maand nog dan stop ik overal mee (behalve t klussen dan haha) tot dec.

vraag me af hoe t met hope is...ze heeft al een tijd niet gereageerd.... ben je inmiddels al naar de dokter geweest?

liefs m

4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hoi Hope123,

Wat naar dat je je zo voelt meid, maar denk dat vele hier je gevoel wel kennen.
    Iedere ronde die je ongi wordt is dan toch weer flink balen.
    Ben alleen bang dat je HA je naar huis stuurt met de mededeling je bent nog zo jong, je hebt alle tijd en oefen nog even,
    de meeste worden in een jaar zwanger.
    Dit was een mededeling die ik kreeg een half jaartje terug (ging toen trouwens voor wat anders naar de dokter, maar het
    gesprek kwam er zo op).
    Nu zijn wij een jaar bezig en mogen we pas naar de Gyn.

Probeer je niet neer te halen hoor meid, maar wees een beetje voorbereid.
    Dan is de teleurstelling niet zo groot.

Heel veel succes meisie, probeer leuke dingen te doen!

Knuff

5. Opening

Opening Niet meer actief

ik ben de eerste ook pas na een jaar en 3 maanden zwanger geraakt dat ging helaas fout en we zitten nu weer in ronde 3 begrijp dat het moeilijk is maar je kan het altijd proberen bij de huisarts

Deel Deze Pagina