Net naar de toilet geweest en ik had behoorlijk veel slijm met bloed erbij. Niet knalrood, maar ook niet rose. Ik schrik hier best wel van. Wat kan dit betekenen. Zou ik nu al ongi worden??? Heb totaal geen buikpijn?? Mijn temperatuur was vanmorgen zelf hoger als gisteren. Gisteren: 37.13 Vandaag 37.18
HAHAHa sorry ik zie net een grppt plaatje Het is wel erg vroeg kan het toch geen innesteling zijn????
kan innesteling zijn ook ik had dat pas de dagen dat ik ongi moest worden en ze braken nooit door dus dacht nu maar ff testen en ik was zwanger.
Ik vind het zo vreemd. Heb dit nooit eerder gehad. Ik zit nu op dag 26. Mijn cyclus is rond de 32 dagen. Gemiddeld dan. Vorige cyclus was zelfs 35 dagen En de kortste 29 dagen. Daarom vindt ik dit wel erg vroeg. En als ik nu wel ongi word, dan is dat ook raar, want mijn temp was behoorlijk hoog vanmorgen...
hoi, Ik heb een vraagje: vandaag ongi geworden, maar het is meer bruin als rood (klein beetje kan in een inlegkruisje bijv: vorige mnd was het echt veel en wel rood wat is dit bruine dan alleen als ik het afveegt dat zie ik een beetje bloed en 1 of 2 druppels in de wc pot. Had anders v.a de 29ste mogen testen Ben ik nu dan toch ongi geworden? of wat kan het anders zijn. Zoja dan is het jammer en dan maar op naar ronde 2 en hoe krijg ik een nw banner? Heb dus blijkbaar wel een regelmatige ongi. Vorige mnd was 28 en nu 27 groetjes jolanda
Ik denk inderdaad dat je ongi onderweg is. Helaas... Een banner kan je linksbovenaan maken. Onder :"Cyclus Banners" En dan de Url plakken in je profiel
Net bruinverlies. Dus zal wel game over zijn voor mij. Wel een korte cyclus zeg. 27 dagen Vorige maand nog 35 dagen
Nee Ooievaar het mag niet ! Ik blaas dat bruin weer naar boven... en het mag er pas binnen 9 maanden weer uit ! GRrrrrr !!!
heb gisteren hetzelfde gehad een heel klein vlekje bloed, ongeveer 3 dagen na de vermoedelijke eisprong maar het kan ook de eisprong zelf zijn geweest. wat denken jullie? Het was echt maar een klein vlekje en daarna weg groetjes
ja zeg me dat ooievaar het is soms echt moeilijk om op je eigen lichaam al af te gaan laat staan dat van anderen. daar heb je sorry gelijk in
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Ik wou dat ik kon zeggen wat het is, maar helaas. Hopelijk betekent het goed nieuws voor jou. Mijn bloeding van gisteren zal geen goed nieuws zijn ben ik bang....