Ik kon een paar spulletjes krijgen. Heb dit aangenomen. Mocht ik niet zwanger raken dan geef ik het wel weer weg
Inderdaad doen waar je je goed bij voelt. voor ik zwanger werd van de eerste had ik een babyfles van nijntje gekocht uiteindelijk ben ik die met de verhuizing tijdens mn zwangerschap kwijt geraakt hihi. Ww hebben nog geen kinderkamer, mijn vriend gaat die pas maken als ik zwanger ben maar informeren en fantaseren kan geen kwaad Mocht een 3e ons niet gegund zijn dan is een luiertas ook een leuk cadeau om wef te geven
Voordat ik zwanger was kiebelde het wel, maar nooit gedaan. Had om me heen al best wel wat ellende meegemaakt voor wat betreft zwanger worden en blijven, dus ik maakte me geen illusies zeg maar. Achteraf terecht ook. Ik weet nog dat ik de eerste keer zwanger was en een tante van mij ons een totje gaf als cadeautje, gewoon omdat ze blij was voor ons. Toen die zwangerschap mis ging brak mijn hart als ik dat totje zag, dus dat heb ik ook weggegeven.
Kijken is leuk, maar kopen nee echt niet. Me moeder kwam al aan met kleine dingetjes ik zeg hou maar lekker hier.. gewoon omdat ik eerst wil weten of alles goed zit
Ik heb nog veel van mn zoontje (geboren in 2008). Af en toe snuffel ik daar wel in. Sinds okt 2012 bezig voor een 2e maar dat wil nog niet echt vlotten. Heb een 2 baby achternichtje & nichtje waar ik wel veel voor koop, kan het soms niet laten liggen.
ik kan niet wachten tot ik weer mag shoppen. helaas duurt het nog ff want we hebben besloten dat we van de zomer voor een 3de gaan. heb alweer zoveel ideetjes en dingen in mn hoofd.... we hebben natuurlijk alles al wel, maar een nieuw kindje verdient ok weer nieuwe spulletjes. (en het is gewoon leuk) ik wacht braaf tot ik zwanger ben en een goede echo heb gehad.
Ik zag laatst zo'n schattig luierpakje en kocht het in eerste instantie voor mn nichtje, maar kon het niet laten om toch 'perongeluk' ergens achterin de kast te leggen hihi
Nee gelukkig heb ik nog nooit wat gekocht, je weet ook niet van te voren of het lukt en dan zit je steeds naar die spulletjes te kijken.
Hier wel wat gekregen maar niets zelf gekocht. Heb het gekregen toen ik zwanger was en helaas mocht het niet zo zijn. Het ligt nu te wachten en een volgend wondertje!
Nou ik heb zelf niet iets gekocht maar ik heb van mijn moeder wel een knuffel gekregen wat bij het thema past van wat ons leuk lijkt om te doen voor de babykamer later. Hij staat in een doos opgeborgen
Ja, regelmatig gedaan. Voordat we voor een 2e gingen en nu ik net zwanger ben ook. Totaal geen moeite mee. Heb al eens een mk gehad en dat is enorm rot. Maar voelde me niet rotter omdat ik ergens rompers in de kast heb liggen. Het is niet zo dat ik er elke dag naar loop te staren ofzo. Ik zie het als een soort voorpret
Ja, zo voel ik het ook Noushka. Wij hebben ook spulletjes liggen vanaf het moment dat we begonnen. Mocht het nooit lukken, dan voel ik me niet rotter om die spullen. Het gevoel zelf zou alles overheersen.
Persoonlijk dacht ik dat ook.. Ik heb geen ervaring met "lang wachten op het liefste dat je wilt", dus ik ken dat gevoel niet. Het gevoel van Ow-ik-vind-dit-zo-mooi-laat-ik-het-alvast-meenemen.. Wat ik zelf wel denk is: waarom alvast iets kopen voor een baby die er nog niet is? Doet het dan geen extra pijn als je na bijvoorbeeld een jaar er nog steeds naar moet.kijken? Als ik dan hier de verschillende reacties lees, zie ik dat het voor een ieder heel anders kan zijn. En dat respecteer ik. Zou zelf alleen nooit iets in het voren kopen (iig niet zoals ik er nu over denk)
Helaas wel. Bij de eerste miskraam bleef iedereen maar met spullen aan komen. Heel fijn dat me dat nu elke dag aankijkt.
Ik heb heel veel spullen van een vriendin en mijn zus gekregen. Dit kreeg ik alvast om hier thuis neer te zetten. Deze spullen had ik dus lang voordat wel begonnen. Toen, nog voordat ik zwanger was, al een aantal spullen gekocht welke ik heel mooi vond en in de sale waren. Het heeft altijd op de extra kamer gestaan zodat ik er niet dagelijks naar kon kijken. daarnaast zijn mijn man en ik veel te nuchter aangelegd beide wisten we dat wanneer een eigen kindje niet gegeven was we zouden adopteren dus spullen waren sowieso nodig en anders had ik het weer weggeven aan iemand die het kon gebruiken.