Meiden die zoveel terug krijgen komt dat omdat jullie een koophuis hebben ofzo? Ben gewoon even nieuwsgierig, wij krijgen wel terug maar niet zoveel helaas haha.
Ik heb helaas nog geen bericht gehad @ BuffySummers, ik krijg een leuk bedrag terug en bij mij komt dat grotendeels doordat ik vorig jaar een huis gekocht heb
Ik heb het netjes vóór 1 april gedaan,maar nog niks gehoord. Hoop dat ik wat terug krijg,al is het dan niet in mijn eigen voordeel want het moet de Boedelpot in(Schuldsanering)
Gisteren de 1e envelop binnen gekregen, dat was met een acceptgiro. Hopelijk komt die andere snel, dan krijgen we een lekker bedrag binnen! Aangifte is begin februari gedaan.
Klopt! Hier een accountant in huis die altijd onze belasting te laat invult dus nee.. ik heb nog niks gehoord haha
moet het nog doen haha maar nu hoef ik het ook pas voor 1 juli aan te geven (wonen in het buitenland)
Heb in maart aangifte gedaan en nog niets gehoord. Wij krijgen ook een leuk bedrag terug. De combinatiekorting en ouderschafsverlofkorting. Maar het gaat bij ons op de spaarrekening. Wil zeker weten dat ik alles goed berekend heb en ik verwacht (weet zeker) kinderopvangtoeslag terug te moeten betalen.
hier zijn we ook met smart aan het wachten dan kunnen we een o.a. andere auto kopen. We hebben vorig jaar een huis gekocht, dus euk bedrag.
Hier stond vandaag in de krant dat iedereen die voor 1 april had ingevuld, vanaf maandag geld kan terug verwachten. de komende 6 weken worden de brieven verstuurd.. Dus nog even geduld, het komt er aan
Vandaag brief gekregen!! dagtekening 7 mei. Al wel heel snel verzonden de aangifte, eind januari zo'n beetje.
gister ik de brief gekregen, samen aangifte gedaan. ik moet terug betalen, hij krijgt terug, die brief nog niet binnen dus...