Wij gaan in de meivakantie een weekje naar Zuid-Limburg. Nu hebben wij kaartjes voor het Bobbejaanland. En is het er voor ons er niet heel ver meer vandaan. Is het een leuk park voor kleine kinderen? Mijn meiden zijn 5 jaar en rond de 1.20m lang.
Ja, bobbejaanland is een leuk park!! Het is een park wat je in 1 dag makkelijk gezien hebt en in alle attracties geweest kunt zijn. De wachttijden zijn over het algemeen niet zo heel lang, attracties staan dicht bij elkaar.
Hmm er zijn zeker veel attracties waar ze in mogen of ze er ook alleen in mogen weet ik niet.. is al wel even geleden dat wij er geweest zijn.. staat het niet op de site??
Vanaf 1.20 mogen ze bijna overal in. Wel onder begeleiding tot 1.40 veel. Achtbanen mogen e dus niet alleen in maar dat vindt je zelf misschien ook wel leuk. De kleine "rustige" kinder attracties daar mogen ze wel alleen in. Ik zou zeggen gaan en geniet! Wij hebben een abonnement en mijn dochter en zoon zijn ook allebei rond die lengte. Die vinden het geweldig.
Ik had al op hun site gekeken maar kon niks vinden over hoe lang ze moeten zijn. Maar misschien wel niet goed gekeken. Top dank je wel. Wij hebben een abonnement van slagharen. En krijgen daardoor ook gratis toegang voor bobbejaanland en movie park duitsland. Wij willen als het even kan naar beide parken volgende week.