Wie allemaal een jaar bezig en naar de dokter gegaan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angilla, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Das lief Nana33, ik heb niet zo zeer de behoefte, maar t is meer tijdgebrek...hihi. Ben inmiddels wel weer beetje bij, dus ga me weer op een beperkt aantal onderwerpen concentreren, das wel fijner en persoonlijk (voor zover dat kan op een forum ;)) Ik heb ook wel gevoel dat die medicatie niks gaat doen, maar is nergens op gebasseerd, waarom denk jij dat bij jezelf eigenlijk?
    Zie dat je afstand neemt van t forum, snap t wel hoor, maar gaat t wel goed met je?
    xxxxxxxxx

2. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Goede morgen meiden.

Ik ben effe 2 weken op vakantie en ik kan gewoon niet wachten behalve dat ik daar (als het goed is) mijn menstruatie heb.Daar baal ik zo van want ik moet dag 2 of 3 weer bloed prikken alleen ben ik dan op vakantie en dan moet ik dus weeeeer wachten op mijn volgende menstruatie en dat ik pas ergens in oktober dus kan ik pas in novermber weer naar de gyneacoloog toe.

Heel veel sterkte en ik spreek je weer over 2 weken

3. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ga genieten meiske, kan me voorstellen dat je een beetje baalt, maar ga wel genieten van je vakantie!!!
    xxxxxx

4. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Wij zijn twee jaar bezig geweest. Na ongeveer een jaar hadden we bedacht naar de dokter te gaan, maar we rookten allebei nog. Omdat ik mezelf al zag zitten ("tja, mevrouwtje: stop eerst maar eens met roken en kom over een half jaartje maar weer terug") heb ik het uitgesteld, en uitgesteld en uitgesteld. Toen we afgelopen mei, na twee maanden te zijn gestopt met roken éindelijk hadden besloten nu toch écht een afspraak te maken, was het niet meer nodig :p.

Achteraf is het makkelijk praten, maar ik ben eigenlijk ontzettend blij dat ik niet ben gegaan. Ik was errug gefrustreerd over het niet zwanger raken, mensen die zeiden dat het wel goed zou komen/ik nog jong genoeg was etc. kon ik wel wat aandoen en ik ben bang dat ik door het instappen in de medische mallemolen nog gefrustreerder zou zijn geworden. Bovendien ben ik me er altijd zeer van bewust geweest dat ook de medische wetenschap niet altijd kan verklaren waarom je niet zwanger wordt. Door mezelf uitstel te geven en enige afstand te nemen van het zwanger worden (het niet hebben over zwanger worden, niet kijken op het forum, ook nadelen en vooral voordelen benadrukken van het geen kinderen hebben) en het ondernemen van andere activiteiten (sporten (met bijkomstig voordeel afvallen, ben nog steeds lichter dan voor het sporten :D), stoppen met roken, verre reis gemaakt) ben ik toch een stuk relaxter geworden. Ik weet niet of het daar aan heeft gelegen of dat mijn tijd is aangebroken, maar het resultaat zien we in januari.

Heel veel succes!

5. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    ja zou kunnen, maar ja.....niet iedereen kan echt afstand nemen en er zijn er ook genoeg die toch zwanger raken. T is een kwestie van gezondheid, op t goede moment, en een beetje geluk.
    xxxxxxxxxxx

6. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik heb even een vraag en gineacoloog had tegen mij iets gezecht dat ik een 1 of andere aan doening had alleen weet ik niet meer hoe hij het zij want het was weer zo'n term teg maar.Nu had hij tegen mij gezegt dat misschien afvallen zou helpen maar ook dat was niet zeker maar hij wou nog niet uitleggen wat ik dan had (als ik het had) maar volgens de echo had ik het wel maar als mijn bloed onderzoek het ook zeg dan zou hij mij pas uit leggen wat ik had. Want hij wou het niet uitleggen omdat hij het pas 75% zeker wist en hij wilt er 100% zeker van zijn.

Maar puntje bij paaltje wie herkent dit of wie had er ook een en of andere aandoening???

7. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik ben blij voor je dat je ondanks alles dan lekker van je zwangerschap kan genieten.En het is lekker dat je lekker relaxter nu kan genieten van alles.Want als je echt met kinderen bezig bent dan ga je idd wel stressen

Deel Deze Pagina