wie heefd er allemaal negatief getest en tog zwanger... ik weet dat ik wat vroeg ben met teste maar de eerste test gaf aan ligt 2de streepje en heb vamidag getest en was gewoon negatief herkent iemand dit of maak ik me zorgen om niks ik word er zo moeh van al die zorgen
het zou ook gewoon een vals streepje kunnen zijn! Want je bent wel eruuuugg vroeg met testen moet ik zeggen.... Wacht gewoon die 9 dagen even af!
ooh ja dat probeeeer ik ook echt maar als ikdan ergens de kans krijgt wil ik zo graaaaag testen he niet normaal dat gevoel egt parranoiaa hellemaal gek word ik dan zenuwe vliege dan egt in de ronde bij me is gewoon zo erg he die spanningen bij mij ik zou zo graag wille vertelle dat ik zwanger ben ooh maja ik moet idd even wagte en niet zo gek doen ik weet het ook maar het is voor mij egt heeeel vermoeiend en dan concentreeer ik me ook op iets anders maar tog is mijn gedagte van zou k nou zwanger zijn oeeeh ja k hoop het en dit en dat gewoon egt hellemaal van de weerelnd is eigelijk niet egt goed denk ik ik ga egt proberen rustig te blijven en iets anders doen met vriendinne winkelen of na de film maja als ik ga winkelen kom ik vast wel baby kleertjes tegen en wil ik ze zeker weten kope terwijl ik nog niks weet hahaha kan ik niet gewoon slapen en over 9 dagen wakker worde hahahaha naja suc6 allemaal
Meid je moet echt even rustig doen .. Je opent wel een paar topics per dag ! Die 9 dagen afwachten, is moeilijk maar je maakt jezelf alleen maar gek. En wat nu als je niet zwanger bent?
Ja inderdaad. Ik denk dat als je het zó graag wil, en dat als het negatief blijft je echt een domper krijgt! Hoelang zijn jullie al bezig voor kinderen? En hoe oud ben je?
Ze was niet bezig, ze was de pil een paar keer vergeten .. ( correct me if i'm wrong ) maar dat heb ik begrepen..
nou ja we wilde het zekker graaag maar ja pas als ik die helle strip af had dan zou ik eerst ontpille natuurlijk en dat heb ik al eens gedaan en ja dan beginne aan een kleintje maar ja ik was gewoon die helle pil vergeten en toen dagte we ag ja kom op we proberen het gewoon wie weet wie weet ik moet nu egt idd lkkr rustig doen en even niet zo aan denke dat ga ik nu ook egt doen even me hoofd niet alleen daar op zette kiwl idd te graaag maja bedankt voor jullie antwoorde groetjess xxxx
Ja, idd.. Als je er zo op hoopt en zelfs nog 9 dagen voor je NOD zit.. En dan nega test, dan valt het echt heel erg tegen! @shayenna, meis, ik ben al 12 dagen overtijd en ik test nog negatief, dus ga er ff niet teveel vanuit dat je direct zwanger bent, want dan valt het zo tegen.. Of als je wel test en het negatief is, misschien dat je dan iets rustiger wordt, en het makkelijker op je af kunt laten komen zonder helemaal paranoia te worden Ennuh, is het misschien een idee dat je een keer normaal A.A.N. typt, dus mét hoofdletters en leestekens? Dan worden je verhalen een stuk makkelijker te lezen voor de rest op het forum
Hoe graag ik ook zou willen.... ik kan je stukjes echt niet lezen Raak helemaal verward... zonder . en hoofdletters, vreemde woorden.... ik krijg een heel haastig gevoel van binnen als ik je stukjes moet lezen, sorry. Om even terug te komen op je vraag als ik hem goed begrepen heb? Ik ben 29 dagen over tijd nu. Test nog steeds negatief. Geen ongi maar bruinverlies tussen door gekregen en ik ben al zo gruwelijk lang van de pil af! Ik snap heel goed dat wachten heel moeilijk is. Maar mocht je op de juiste dagen gelust hebben dan is de kans dat je zwanger bent en blijft voor de komende 9 maanden maar 20% Wij zitten nu in ronde 3 of 4? hahaha... dat krijg je al je cyclus ineens zo raar is. Welke ronde zitten jullie? Groetjes Cynthia, ennuh... succes!
je moet even chill doen meid, je bent net op je vruchtbaarst geweest waarschijnlijk en die kans dat je door de pil heen zwanger wordt valt ook nog wel mee (moet echt een toevalstreffer zijn), daarnaast kan het zo zijn dat je meteen zwanger bent maar ga er niet vanuit, dan val je straks in een gat. Ga er maar vanuit dat je een jaar bezig bent.. dat is realistisch. Volgens mij is ze rond de 19/20
ik denk niet dat je zwanger bent dat zou dan wel een wonder zijn aangezien je zo kort gestopt bent met de pil meestal moeten die hormonen er eerst nog uit ik ben al 20 maanden bezig helaas zonder resultaat groetjesss
dat is veel te vroeg! Je kunt het beste pas beginnen met testen als je je menstruatie zou moeten krijgen,of testen kopen die je wel al een paar dagen van te voren kunt doen....maar er zijn geen testen die je al 9 dagen van te voren kunt doen....
ja ik heb al verschillende onderzoeken gehad.... Ben nu nog een beetje aan het herstellen van een kijkoperatie die ik de vorige week maandag gehad heb! Daar hebben ze gekeken of mijn eileiders goed zijn....wel weer dezelfde sneetjes in mijn buik als met de BBZ! Maar ja je moet er iets voor over hebben om mama te mogen worden,als het zo niet wil lukken!