nou ja ik ben even bij mijn huisarts geweest over de pil en zo . en heb alles uitgerekent samen met mijn huisarts ik heb dus een syclus van 21 dagen en geen 28 ... en heb inderdaad op mijn vruchtsbare peridode geklust en had gister ongi moeten worde en dat ben ik nog niet mijn huisarts zij dat er wel een grote kans in zou zitte maar dat het even paar dagen afwagten is en dan moet ik maandag weer een test doen gewoon bij de huisarts en ja dan zien we wel ga me nu niet meer druk maken haha bedankt voor het advies ik laat wel wat weten groetjes en iedereen suc6
eigelijk heb ik een beetje de zelfde vraag, rond 4 feb is mijn NOD en heb vanochtend negatief getest. de computer deed het niet en ik dacht dat mijn banner al op de eerste test dag stond.. maar staat voor morgen. voor me zelf heb ik heel erg het gevoel dat ik zwanger ben.. maar kan ook een buikgriepje zijn natuurlijk. kan het nog zijn dat ik wel zwanger ben en heb ik nu gewoon te vroeg getest? oh en wie weet hoe lang mijn cyclus is, want eigelijk gok ik gewoon dat het 28 dagen is..maar weet niet eens hoe je het uit rekend. dan heb ik misschien mn banner wel helemaal verkeerd ingesteld. sinds ik van de pil af ben word ik elke maand rond de 4 ongi. hoeveel dagen is dan mn cyclus? ik ga nu tot woensdag wachten en als er geen rood is dan test ik volgende week vrijdag of donderdag weer.
Marieken, je cyclus bereken je als volgt: Je rekent vanaf de 1ste dag dat je ongesteld bent geworden tot je eerst volgende dag dat je ongesteld wordt. Dus bv: je bent 4 december ongesteld geworden. En dan weer 4 januari. Als je de agenda erbij pakt zie je dat dat 32 dagen zijn. Je hebt dan een cyclus van 32 dagen. Dus kijk even wanneer je afgelopen maanden ongesteld werd en tel dan tot de volgende dag.
oh je moet hem elke maand op nieuw doen. dan is het voor mij nu 32 dagen. ff nieuwe banner maken, kijken wat die zegt. dank je wel!
ja kijk, nu zegt die 6 dagen tot testen in plaats van 1. dus de zwangerschaps test vandaag was helemaal fals. nog ff wachten dus!
Ja, want sowieso heeft een maand soms 31 en soms 30 dagen. En als je dit elke maand doet zie je ook of en hoe regelmatig je bent.
@ Maartje84.... ik denk dat we hier geen antwoord op zullen krijgen... het is al meerdere malen gevraagd. Ik heb ook niets meer gevonden over hoe haar testen tot nu toe zijn geweest (de afgelopen 2 dagen) Maar een schrale troost.... mijn leeftijd mag je wel weten hoor... 30 @ Shayenna, waarom maandag een test bij de huisarts? Die gebruiken gewoon dezelfde als die je in de winkel kunt kopen. Dan kun je net zo goed thuis een testje proberen en bij twijfel alsnog naar de huisarts. Kan je misschien een ritje naar de huisarts besparen, toch? En hier... ik zat gisteren op mijn NOD, ervanuit gaand dat het bruinverlies begin deze maand mijn ongi is geweest. Zo niet dan ben ik vandaag 31 dagen overtijd pfffff.... ik ga dinsdag naar de huisarts als ik nog niet ongi ben geweest. Maar dan vooral voor mijn rare cyclus. Zwanger zal ik wel weer niet zijn denk ik. Groetjessss Cyntje
Oeps ik heb gereageerd zonder eerst het forum door te lezen.... Shayenna is 18 .... Groetjessss Cyntje