al 2 weken weeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vlademira, 19 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

zoals de titel al zegt heb ik nu al 2 weken last van weeen
    nee geen oefen of voor weeen maar echte weeen.
    om de 5 min 2 min lang
    ik vroeg me af of er nog meer zijn die dit hebben meegemaak en wat jullie er aan gedaan hebben om het dragelijker te maken hen ook 3 cm ontsluiting die nit verder wil maar ze willen me nog niet inleiden

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Al 2 weken om de 5 minuten weeen? Ben je in het ziekenhuis geweest? hebben ze je weeenremmers gegeven? Houden ze de harttonen van de baby in de gaten? Houden ze jou wel in de gaten? Kan je nog wel slapen enzo? Als jij echt weeen hebt en daar dus duidelijk erg veel last van hebt, dan zou ik eisen dat ze iets gaan doen. Want straks ben je niet fit genoeg om echt te gaan bevallen. Dus ik zou het ziekenhuis bellen (omdat je nog geen 37 weken bent) en eisen dat ze je helpen! Sterkte meid.

3. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    jeetje dat is niet te doen voor je en ik zou er idd op staan dat ze je gaan helpen sterkte met alles

4. vlademira

ik krijg wel medicijnen die de weeen iets remmen maar ik heb zo'n idee hoe verder ik kom hoe minder ze werken ik loop nu bij het ziekenhuis en er word 2 keer per week een ctg gemaakt nee slaap krijg ik haast niet vooral omdat de weeen snachts het ergste zijn ze willen de baby vast houden tot dat ik 37 weken ben tenminste 1 van de gynacologen en de ander wil het z'n beloop laten gaan maar ik houd dit echt niet vol tot 40 weken al die z'n zin krijgt

5. Vlinder84

Lig je wel in het ziekenhuis of ben je thuis? Beter al lig je wel in het ziekenhuis, want anders ga ik ze persoonlijk bellen grrr!

6. vlademira

ik ben sinds vorrige week zondag weer thuis is wel fijner omdat ik er nu niet de hele tjijd aan denk deed ik in het ziekhuis wel komt ook doordat ik daar elemaal alleen lag en de tv op mijn kamer deed het ook nog eens niet

7. Vlinder84

Ja, het is wel fijner om thuis te zijn, maar je raakt wel behoorlijk uitgeput zo. Ik zou persoonlijk terug gaan en om pijnstilling vragen en zodra je 37 weken bent, een inleiding vragen. Want dit houdt geen mens vol natuurlijk.

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dit kan toch niet waar zijn? Jij zou in het ziekenhuis moeten liggen.
    Dit is gewoon reinste mishandeling!

9. jeetje meid dat kan toch niet? dat is toch niet vol te houden... sommige mensne lopen een paar dagen met weeen dat is al 1 grote uitputting.. maar al 2 weken:( echt belachelijk dat ze je dan zo rond laten lopen!

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Meid ik herken het.
    Ik lag met 35 wk in het zh ivm premature weeen.
    Ik heb vanaf toen iedere dag weeen gehad. Met 37 wk ook 24 uur lang om de 3 min. pffff wat was dat vermoeiend.
    Uiteindelijk is Luca mt 39,3 wk geboren.
    Ik ging al uitgeput de bevalling in. :(

11. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Jeetje meid daar ben je mooi klaar mee...!
    Ik wist niet eens dat dat mocht!
    Dat is toch ook helemaal niet goed voor de kleine spruit?
    Elke wee trekt je baarmoeder samen lijkt me niet erg lekker voor de baby om dat al 2 weken mee te maken....en ok niet voor jou trouwens!

Ik hoop maar dat die kleine van jullie zo snel mogelijk geboren word zodat jij snel van de pijn af bent!

Sterkte meid!

12. Konijn

Konijn Niet meer actief

Maar dat die ene het tegen wil houden is toch raar? Met ruim 36 weken kan het kindje toch gewoon geboren worden? Dat ze niet in willen leiden kan ik misschien nog wel voorstellen... maar laat het dan in ieder geval gewoon gebeuren zoals het gebeurt. Er worden kindjes geboren met 36 weken die gewoon naar huis mogen omdat ze groot genoeg zijn...

Sterkte ermee in ieder geval!

Deel Deze Pagina