@mamootje Nou mn oppaskindjes zie ik meerdere keren per week bij de jongste al vanaf de geboorte en mn achternichtjes maar 2x per jaar ofzo, maar ja is toch familie idd en blijft het ook.. Lastig hoor.. Trouwens toen ik bruidsmeisje was bij mijn oudere nichtjes, moest mijn moeder zelf de kleding betalen... Niet heel netjes, zou ik ook niet doen hoor bij mijn eigen bruidsmeisjes maar zo kan ik ook wel 10 bruidsmeisjes nemen hahahaha!
ik heb 4 bruidsmeiden gehad die de leeftijd van 12-15-17-21 hadden, allemaal een gala jurk aan, nou ze vonden het geweldig. Mijn zus had juist kleine kindjes, waaronder mijn dochter, nou mijn dochtertje staat alleen maar met een chagrijnige kop op de foto's want ze vond de aandacht overweldigend. Maar ze was nog net geen 2, dus als je de kleintjes vraagt zou ik in elk geval die van 2 af laten vallen.
je kan inderdaad ook juist de 4e oudste als bruidsmeisjes/bruidsdame en wat simpelere taken voor de kleintjes, bloemenstrooiertjes en ringenbrengers dan juist. Ringen is natuurlijk óók belangrijk en dat zou je dan de oudste van de kleintjes kunnen laten doen.
Ik heb volwassen bruidsmeisjes,maar mijn dochter en de dochter van mijn getuige(tevens ook bruidsmeisje) zijn bloemenmeisjes!