Ik vind jongensnamen zooo moeilijk! Meisjesnamen, daar hebben we een lijst van vol echter. Dus ik ben benieuwd wat voor jongensnamen jullie hebben, als jullie als meisjesnamen Emma, Julia, Sophie en die soort namen hadden? Ik zoek dus niet speciaal populaire namen, maar wel de klassieke, lieve namen zeg maar. Bedankt!
Broers die ik ken van meiden met die namen: Thijmen Pepijn Thomas Lucas Simon David Caspar Floris Stan Emiel Lennart Joris Matthijs
Wij hadden die namenb ook allemaal op ons lijstje bij de eerste, het is toen Milan geworden, maar das wel een ander soort naam vind ik. Komt omdat mijn vriend echt een hele andere smaak heeft, vooral qua jongensnamen. Op mijn lijstje stonden verder oa: Julian, Julius, Olivier, Bastiaan, Jurre, Floris, Thije, Lucius, Benjamin, Pepijn, Hugo
bedankt allemaal! Helaas vallen er een hele hoop af omdat "onze" naam ook in het buitenland uit te spreken moet zijn, maar Hugo voldoet aan deze eis . En ik vind hem nog best leuk ook!
Ik hou wel van de namen die je noemt maar zou mijn dochter niet zo noemen omdat ze allemaal in de top 10 staan. Maar het is wel mijn smaak. En mijn zoontje heet Aiden.
broers van meiden met de namen die jij noemt die ik ken heten: jasper, kasper, sem, cas, gijs, thomas, lucas, luuk, michiel, tijn en simon
wauw, wat een reacties! Heel leuk! Ik zie heel veel Nederlandse namen vorbijkomen, die vallen zowiezo af (hoe leuk sommige ook zijn!). Aiden vind ik ook heel leuk, en Rune maar hier ben ik weer bang voor een verkeerde uitspraak in het buitenland (zelfde voor Hugo eigelijk). Super bedankt in ieder geval, dit is al een lijstje waar ik zeker iets mee kan!