Wie alsnog spontaan begin van bevalling bij geplande keizersnede?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mamavanjuul, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik had bij mijn twee laatste geplande keizersnedes wee activiteit toen ik aan de ctg lag. Ik vind het inderdaad erg mooi te weten dat ze hoe dan ook die dag geboren zouden zijn.

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nou....welllicht een wens die in vervulling gaat....last van harde buiken en lichte weeën op ctg. Nu thuis tot 13 uur...en dan weer terug komen.

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Succes meid! :D

4. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Bij mij zijn de dag voor de geplande ks de vliezen gebroken. Dit was om 18 uur. Onderweg in de auto naar ziekenhuis kreeg ik de eerste wee en dacht die avond mama te worden. Niets was minder waar want ik moest tot de volgende dag de weeën uitzingen. Tot 4 uur in de nacht waren de weeën nog niet zo heftig maar na 4 uur begon het echt vervelend te worden. Ik stond als 2e op de lijst en ik dacht dat ik nu wel voorrang zou krijgen maar ook dat niet. Uiteindelijk is de uk om 9.44 uur geboren. Na ruim 15 uur weeën.

Nou heb ik wel een probleemrug dus moest de ruggenprik door een zeer ervaren dokter gezet worden. Daarom zal het denk ik niet eerder gedaan zijn.

Maar vind het zelf ook wel mooi dat onze zoon er ook klaar voor was om geboren te worden. Hij werd met 39.3 ook echt "schoon" geboren.

Maar succes met de ks! Ik vond het een mooie ervaring al had ik het graag zelf willen doen.

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Weeen toch nog te licht en te onregelmatig.
    Dus weer naar huis en nu verder afwachten ;)

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ah spannend zeg!

7. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    spannend mamavanjuul! ik hoop dat het nog gaat doorzetten.
    hier staat de datum van de ks ook vast , tijd is ook al bekend dus begin nu wel wat zenuwachtig te worden .

Deel Deze Pagina