Ik word gewoon gek van mezelf! Nu ik weet dat het financieel gewoon moet gaan lukken en ik men vriend ook weer helemaal enthousiast heb gemaakt, begin ik zelf weer te twijfelen!!! Zo gaat het elke keer! Ene keer weet ik het gewoon echt heel zeker en wil ik zo ontzettend graag een kindje. Dan zegt men vriend: nou dan gaan we er toch gewoon voor! En dan begint bij mij de twijfel weer enorm toe te slaan. Wat is er toch mis met me????
Net zoveel mis als met mij! Helemaal niets dus.. Ook ik twijfel ineens heeeel erg, maar ook dat gaat weer over, en komt weer terug en gaat weer over, enz. Bedenk wat je het liefst wil, kind of geen kind, nu of later. En blijf vooral bij jezelf..
Precies hetzelfde waar ik ook lang last van heb/gehad Ik denk dat het erbij hoort hoor, ik hoor en zie hier zoveel mensen over praten
Persoonlijk heb ik er geen last van , maar dan zijn wij ook al een hele tijd bezig. Ik zou na gaan waar de twijfel vandaan komt en zien of dit wel terecht is.
Ik herken het zeker wel. In het verleden heb ik veel problemen gehad (waaronder ook psychische problemen). Nu ik eindelijk weer helemaal gezond ben en een langere tijd stabiel vind mn vriend nu ook dat we er klaar voor zijn. Bij mij slaat soms de twijfel toe ook omdat ik bang ben om een slechte moeder te worden. Uiteindelijk denk ik dan: het komt altijd weer goed. Maar t belangrijkste is om naar je eigen gevoel te luisteren....