vraag iui en niet ongesteld naar slikke provera 10mg

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door parmila, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. parmila

parmila Lid

20 mrt 2013
    7
    0
    0
    Groningen
    Hallo,
    Mijn naam is patricia en ik heb vorig jaar februari te horen gekregen dat ik het pco syndroom heb. Vanaf dat moment zijn mij partner zkh in en uit gegaan. Mijn partner heeft zwak zaad, dus dat maakt het allemaal nog moeilijker. Ik slik provera 10mg om mijn ongesteldheid op te wekken en daarna kreeg ik eerst clomid maar dit medicijn werkte niet goed bij mij en we zijn sinds vorig jaar november over gegaan op spuiten.
    We hebben op januari te horen gekregen dat we voor iui in aanmerking komen, dat was toch weer positief bericht. Ik ben wel hel erg bang dat het zeer gaat doen :S Nu hebben we in februari te horen gekregen dat ik een grote kieste in mijn eierstok zat en dat ik daarom niet mocht spuiten. Ik heb provera mee gekregen om ongesteld te worden. Normaal gesproken als ik provera slik dan eindig ik op donderdag en word ik zaterdag ongesteld. Nu ben ik niet ongesteld geworden en heb last van steken links in mijn onderbuik en lies. Ook ben ik af en toe misselijk en heb gevoelige borsten een beetje een soort spierpijn gevoel. Ik heb wel ongesteldheidspijn in mijn onderbuik. Wie heeft ook dit wel eens mee gemaakt?

Deel Deze Pagina