Er zijn altijd wel een paar mensen die je écht bij zw. pagina vindt horen. Leden die je te binnen schieten als je aan zw. pagina denkt. (en vaak "kennen" ze jou andersom niet eens hihi) Mijn rijtje: - Elmo - Natasja - Patroeschka - sweetangel100 - natuurlijk de september 2007 mama's Zijn er misschien wel wat meer, maar deze mensen schieten me nu gelijk te binnen!
smoekie blijft me zeker bij. caruli om haar verhaal. elmo,natasja.sweetangel en mijn nieuwe dinnetje roelie van de novembermama's
Jeetje , eigenlijk zijn het meer de meiden die wel wat meegemaakt hebben ... en de meiden achter de indrukwekkende verhalen ... die blijven wel hangen ...
ehm eens even denken Smoekie Mvjanelle (niet meer actief) Patroescha Kwebbeltje Sweetangel Meliske Lotte Dirksmama Ik ben hier niet zo vaak maar als ik aan leden denk die ik vaak voorbij zie flitsen of "spraakmakend"zijn denk ik aan deze personen hierboven
De decembermama`s.. vlindermama`s.. en er zijn er nog wel en paar maar ben niet zogoed in onthouden van namen