- Platliggertje (ind. waar is die?, vroeg ik me van de week ook inene af!) - mvjelle - patroushka - smoekie eigenlijk een hele waslijst haha! Er is een paar maanden geleden toen ook een hele waslijst tegelijk geband! Dat waren ook meiden die ik echt associeerde met zw. pagina! Ik associeer mijn zoontje ook echt bij zw. pagina! kus miek
Nies was volgens mij vooral actief bij vruchtbaarheidsproblemen. Enne pjetje.. ook niets meer van gehoord..
of dat nou goed is dat ik zoveel genoemd wordt dat weet ik niet hahahahah. Ik denk aan: Jan Lotte elmo Mijn mede modjes en oud modjes prinses elvira Sweetangel Patroes Cellie Muus Smoekie Ooievaar! Kan nog wel even doorgaan.
Ik heb jou genoemd natasja omdat ik erg meeleefde met je dat je graag zwanger wilde worden, zelfde verhaal bij elmo, wel positief dus
jup... me too... (en het komt natuurlijk ook een beetje, omdat je veel kletst... zie aantal berichten )
Als ik zwpagina denk, denk ik aan mijn kindje.. heb hier veel info weggehaald.. namen zeggen me niet zoveel aangezien mensen je zó voor de gek kunnen houden, dus laat me daar niet persoonlijk mee in..
Grappig dat jullie mij noemen Maisy en Natasja. Ik had natuurlijk al gereageerd op mijn Cellie manier Maar als ik dan ook nog even mag noemen dat degene die ik hardop 'besproken' heb met mijn man....Natasja is, die weet wel waarom, Maisy...tja vanwege die 5 koters....hahahaha....en eerlijk is eerlijk de trieste gebeurtenissen die ik niet bij naam wil noemen maar die emotionele dingen deel ik dus ook. Maar wie mij ook bijblijven is Smoekie, juist omdat ze net als ik zo lekker recht door zee is. En er is nog iemand.....die hou ik alleen helemaal voor mezelf....
Lotte (en Jan) natasja smoekie kwebbeltje elmo en alle decembermamma's, die namen zie ik dagelijks natuurlijk!
Oh grappig, t was nooit bij me opgekomen dat MamaDeLuxe Maisy is Gek maar ik had je hier niet terug verwacht Natasja; alleen maar positief hoor... idd omdat ik ook met je meeleefde toen je probeerde zwanger te worden. Eigenlijk is jou baby ook niet van jou alleen, het is een algemene forum baby Een beetje van ons allemaal hihi.
Ik denk dan aan lilith sweetangel mensi pluk hanan layla lindaaa saraah en van de mods: eigenlijk het eerste aan natasja en deb
ik denk aan: pientje runner ceacilia marjo83 samvkylian senna radna kirby alle clomid-babes van een hele poos geleden! liefs elfje