jan en lotte natuurlijk omdat ze het voor ons mogelijk maken om dit geweldige forum te bezoeken alle mods omdat ze zo super zijn en ook lekker mee kletsen smoekie inderdaad omdat ze lekker direct is (hou daar van) pluys omdat wij bijna tegelijk een bbz hebben gehad caruli omdat wij naar dezelfde arts gaan en ik haar onwijs sterk vind ondanks wat ze mee gemaakt heeft maar eigenlijk iedereen die op het forum schrijft omdat we samen toch dit forum vormen
Alle aug mama's Smoekie, tja ik houd van haar directe manier van reageren en kan me vaak wel vinden in haar standpunten. Elmo en Natasja omdat ik het zo gunde zwanger te raken, ik weet nog goed dat toen wij bezig waren hun veel reageerden op het zwanger worden onderdeel en vond ze altijd erg begripvol ondanks dat het bij hun niet zo vlot ging, dat vond ik wel bewonderenswaardig. Alle mama's van engeltjes omdat ik ze bewonder voor hun kracht om door te gaan, ik weet niet of ik dat zou kunnen.
Lotte vanwege het opzetten van het forum Caruli omdat ze mij een ontzettend lief mens lijkt Noura omdat ze ontzettend goed en duidelijk kan schrijven wat haar mening is, ik heb echt bewondering voor haar de lieve meiden van het 30+ forum
Noura meid hoe kan ik jou vergeten! Suus ook jouw mag ik niet vergeten! En alle Juli mamas natuurlijk. Maisy welkom terug
in het begin de decembermama's nu klets ik eigenlijk alleen nog bij de vlindermama's en af en toe hier er zijn een aantal mensen geband waardoor de lounge voor mij niet meer zo aantrekkelijk is. (lees: ik heb nooit meer zo'n lol gehad als 'vroeger')
Dankje dankje nee een ban is meestal definitief, maar ik ben geloof ik bij uitzondering weer toegelaten en ik wordt streng in de gaten gehouden hoor
ik denk aan te veel mensen aan iedereen die me gesteund heeft in onze moeilijke periode en nog steeds doen die mensen weten zelf wel wie ik dan bedoel durf geen namen te zetten want als ik iemand vergeet hihi dan stoot ik misschien weer iemand tegen het hoofd! jan en lotte: voor het opzetten van dit forum!
Waar ik gelijk aan denk zijn: Jan en Lotte Tweety Natasja Smoekie Agnes en Carrie omdat we toen tegelijk zwanger waren
Ik denk aan alle meiden van het IUI topic, maar in het bijzonder: Rach84 Ooievaar Verder Josien, omdat het me zo heeft geraakt wat je hebt meegemaakt.