Ik denk aan Maisy (MamaDeLuxe) die ik via dit forum heb leren kennen. Verder aan alle meiden die met me meeschrijven in het agorafobietopic
Maar ik vond het ook heel lief, dat jullie mij noemden. Had ik niet verwacht... Jullie zijn ook schatten! We hebben veel aan elkaar.
De oktober2006mama's Jan en Lotte Elmo Natasja Kwebbel de dames van het begin van het prematurenforum Sweetangel Smoekie mvjanelle (die blijft hangen) alle vlindermama's Pff, dat was het wel denk ik
Ik denk als eerste aan de beheerders/ moderators (jan, lotte, elmo, natasja etc.), aan caruli, smoekie, rebbel, roxyrox en weethetwel. Dames uit bepaald topic waar ik van begin af aan bij schrijf en Weethetwel is vriendin van me geworden
Mila Aiofe Sanny Renate Irisje Nies Grien Caruli ( heeft voor mij gependeld en had het helemaal juist, en omdat ik zo met haar meeleefde) Ninetje Me2 en zoveel meer Vooral SMOEKIE ( maar daar kun je ook niet omheen )
zo lief dat je dat zegt ayyildiz! Je maakt me verlegen E natuurlijk hoor jij ook bij mijn lijstje. en de julie mama´s 2006 en de andere turkse mama´s
Ik denk dan vooral aan alle PCO-meiden, en de meiden die ik vaak in de forums tegen kom waar ik ook schrijf. Verder aan de paar meiden met wie ik mail via PB, natuurlijk Caruli en Marlboro , de Modjes, en al die vrouwen met een scherpe tong (positief bedoeld) die we bij heftige discussies heel vaak terug zien.
Vind het wel leuk dat ik hier, ondanks mijn vele berichten, toch redelijk onopvallend ben. Waarschijnlijk omdat de naam van ons meisje er niet bij staat en ik geen album meer aanhoud (ivm meelezers)
nou Smoekie je bent aardig populair Ik hou ook wel van oprechte mensen ben er ook zelf iemand van, maar hou me wel een beetje rustig .
De namen die mij altijd bij blijven: Lotte (en Jan) Natasja Caruli Rach20 (zo'n mooi dochtertje en zo'n triest verhaal ) Sweetangel Muuske Er zijn wel meer namen die vaak voorbij komen, maar deze blijven het meeste hangen.
Zitten jullie? Elvira Alle walvisjes + walvismama's (zijn er gelukkig errug veel nu!) Collega modjes + Jan en Lotte Deb Kiki (alleen de humor al!) Ooievaar Minou Mensi Duikster..... Euh...ik vergeet er vast super veel zeg! Mijn wonder Ruben is toch echt wel het toppunt van zwangerschapspagina!
Als ik aan zwangerschap'spagina denk dan denk ik aan Caruli iloon sweetangel loopy en bij de mod's Natasja Elmo Josien
Maar of dat nou zo positief is Tja ook bij mij zijn er natuurlijk namen die blijven hangen ondanks dat ik zoveel mogelijk probeer om alleen maar naar reacties te kijken ipv naar de namen "erbij" juist omdat zodra je op namen gaat letten je toch soms al een "oordeel" kunt hebben die je bij een "ander" niet zou hebben... maar goed de namen die toch blijven hangen (vergeet er natuurlijk genoeg ) Ninetje - lieverd waar ik gewoon "iets" mee heb...hebben elkaar aardig gesteund toen we beide nog "bezig" waren tot huilen en lachen aan toe...kortom voor mij persoonlijk gewoon een schat van een meid... Muuske64 - tja reden is wel bekend denk ik Natasja - Omdat ik toch ontzettend met haar meeleefde en zij toch aardig "sterk" bleef.. Sweetangel - gewoon lekker gebekt houd ik wel van... Irisje - kan ik niet zo goed uitleggen die blijft gewoon "hangen" Maisy - blij dat ze weer "terug" is net als sweet, lekker gebekt...mag ik wel... Jet75 - altijd eerlijk... Angelina - (bv jehova) is ook zo lekker recht door zee... Mvjelle - Heeft geen uitleg nodig lijkt me zo Jennie72 - Uitleg laat ik achterwege... Brenda77 - vindt haar reacties gewoon toppie... Me2 - al zie ik die niet zo vaak meer op het forum.. Ruby28 - gewoon ook altijd eerlijk en neutraal Cellie - Zie je overal voorbij flitsen daphne74 - blij te lezen dat ze "eindelijk" zwanger was Jan en lotte natuurlijk omdat zij zw hebben opgezet en de mods (niet altijd even leuk) maar dat is ook logisch daar klun je niet om heen... tja en zoals gezegd ik zal er wel een paar vergeten zijn maar deze schieten gewoon direct te binnen... [/b]