de meiden van het temp en pco/clomid gebied! en met name Rensie,visjesmuphuh, bengeltje86, dimmel, taliaa, aquilagia, zico en sorry als ik namen vergeten ben! verder muuske en caruli voor hun verhalen
Augustus 2007 mama's (Lintje in het bijzonder) Marsab de TS Ninetje Muuske Thunderangel Patroes Natasja Elmo Deb Lotte Dirksmama Bibiche MvJanelle Sweetangel Smoekie
Bij mij zijn dat: Elmo Hannah Lenneke Lieke Aldonza Natasja Lydia31 ElviraR Schaapie Marlboro82 De andere meiden van het IVF topic Jan en Lotte en natuurlijk de overige moderators. Maar de topper is gewoon Elmo.
Smoekie MamadeLuxe Natasja Meer schiet me even niet te binnen. Je zal net zien dat -als ik zometeen op OK klik- er opeens allemaal namen in me opkomen... Flientje
Vooral door mvjanelle, is mijn vertrouwen in dit forum weg. Heb daarom ook alle foto's verwijderd. Verder lees ik af en toe nog eens mee. Het was een leuk forum.
Nee natuurlijk niet, maar je snapt denk toch ook wel dat dat een flinke knauw heeft gehad. En het is gewoon allemaal anders geworden merk ik.
tja dat is maar net hoe je er mee omgaat. 1 rotte appel en honderden leuke meiden.. wat weegt zwaarder? Maar goed, dat gaat wel erg offtopic
Ja dat is waar, we kunnen het beter laten voor wat het was. Ik heb er verder nog nooit iets over gezegd. Maar omdat ik haar naam er bij zag staan. Kwam het allemaal weer naar boven. Sorry
ach je moet maar zo denken overal heb je "rotte appels" en van sommige weet je het gewoon (nog) niet, maar geloof me op elk forum welke dan ook heb je van die misselijke fakers hier is het toevallig uitgekomen maar als dat de reden is dat je het hier niet "meer" leuk vindt, moet je je maar bedenken dat er geen enkel forum bestaat waar dat niet gebeurt... hoeveel "mannen" denk je dat er meeschrijven waarvan jij denkt dat het een vrouw is... (waar je misschien zelfs wel mee chat ) maak je er niet te druk om meid om zulke dingen dat is gewoon jammer dat zulke dingen je "plezier" zou bederven...
Denk je echt dat dat veel gebeurd? Ik vind dit een écht vrouwenforum, en vind ook echt dat mannen hier niet horen. Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.
Er zijn zat mannen die op deze manier dat beetje aandacht krijgen dat ze missen lijkt me. Of pubers die zich vervelen en op deze manier de tijd doden... Leuk is anders, maar het zij zo, ik neem alle verhalen hier met een schep zout. Flientje
denk dat dat in de MMM hoek wel meevalt dus dat is in ieder geval 1 positief iets dat ik daar zit. leuk om te lezen aan wie jullie denken als jullie aan zp denken
goh jij durft hoor pasgeleden was er nog een of ander topic over het meeschrijven van mannen hier op het forum, weet nog heel goed dat ik schreef dat als ik wist dat er een man meeschreef, ik geen reacties zou plaatsen omdat ik me daar niet "echt lekker" bij voelde... poe poe dat heeft nogal wat "denderende" reacties opgeleverd vooral ook omdat ik toch ook wel vond dat het meer een "vrouwenforum" was er kwamen toen nogal wat reacties van mannen ook hoor, en die waren ook niet "echt voor de poes" maarja ik ga niet denken of iemand waar ik in een topic mee schrijf "ben jij man?" omdat ik dat dan maar liever niet weet, maar weet ik het wel ben ik weg.... dus tja dat is wat ik bedoelde je weet het natuurlijk nooit...